فدراسیون دوچرخه سواری یا اداره کار، پرداخت حقوق به بیش از 30 کارمند!

به گزارش وبلاگ حسامم، تعداد بالای کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری و پرداخت حقوق این کارمندان به یک معضل جدی برای سرپرست این فدراسیون تبدیل شده است.

فدراسیون دوچرخه سواری یا اداره کار، پرداخت حقوق به بیش از 30 کارمند!

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با وبلاگ حسامم درباره تعداد بالای کارمندان فدراسیون که به یک معضل تبدیل شده است، بیان نمود: تعداد کارمندان فدراسیون بالای 30 نفر است که این مسئله باعث شده بخش زیادی از بودجه فدراسیون صرف هزینه های جاری گردد در حالی که باید یک نسبتی بین بودجه فدراسیون و هزینه های جاری وجود داشته باشد. اکنون می توانم بگویم 80درصد بودجه فدراسیون در این سال ها صرف پرداخت حقوق این کارمندان شده است.

او ادامه داد: اگر تعداد بالای کارمندان تنها مربوط به یک سال و یا دو سال بود بحثی نبود اما فدراسیون را در یک بازه زمانی طولانی 8 تا 10 ساله با این تعداد بالای کارمندان اداره نموده اند و پولی که باید صرف زیر ساخت ها و خود رشته می شده است برای هزینه های جاری صرف شده و همین مسائل باعث می گردد که فدراسیون ورشکسته گردد.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون با چند کارمند می تواند کارها را پیش ببرد و قرار نیست تعداد را کم کند؟ تاکید نمود: به نظر من نهایت با 10 کامند کارها پیش می رود. کم کردن تعداد کارمندان هم زمان بر است و به هر حال ایجاد حق شده است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه یعنی در حال حاضر تعداد کارمندان فدراسیون از تعداد ورزشکاران شاخص بیشتر است؟ گفت: قطعا به این صورت است. فدراسیون را با بیش از 30 کارمند و کمتر از 10 ورزشکار شاخص و مدال آور تحویل داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فدراسیون دوچرخه سواری یا اداره کار، پرداخت حقوق به بیش از 30 کارمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون دوچرخه سواری یا اداره کار، پرداخت حقوق به بیش از 30 کارمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید