مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از برترین پاساژهای شهر مشهد است

به گزارش وبلاگ حسامم، سیری در ایران/ براساس خبر و گزارش های منتشر گشته، مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از برترین پاساژهای شهر مشهد است.

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از برترین پاساژهای شهر مشهد است

این برج تجاری اداری که معماری ایرانی اسلامی زیبایی دارد، از طراحی فوق العاده ای برخوردار است که در اوج سادگی، زیبایی خیره کننده ای هم دارد. مرکز خرید مروارید گوهرشاد مکان مناسبی برای برندبازهاست. برندهای معروفی همانند کوتون و ال سی وایکیکی در این مرکز خرید وجود دارد که با گشت و گذار در فروشگاه های آن می توانید برترین خرید را داشته باشید. فروشگاه های پوشاک، زیورآلات و بدلیجات، وسایل دکوری و اسباب بازی و تجهیزات الکترونیکی و بعلاوه رستوران صفدری شاندیز VIP و هایپرمارکت در این مرکز تجاری، امکان صرف غذایی خوشمزه و خریدی دلچسب تر را برای شما فراهم نموده است.

شهربازی مروارید گوهرشاد یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید است. در این شهربازی می توانید اولین و بزرگترین ترامپولین پارک ایران را مشاهده کنید. والیبال ترامپولین، بستکبال ترامپولین، فری جامپینگ، صخره نوردی از بازی های مهیج و مجذوب کننده این شهربازی هستند. برای کسانی که عاشق تکنولوژی و بازی های کامپیوتری هستند نیز تجربه بازی های واقعیت مجازی یا (VR) می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع: همگردی

به "مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از برترین پاساژهای شهر مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از برترین پاساژهای شهر مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید