مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی ایران شناسی تمدید شد

به گزارش وبلاگ حسامم، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی ایران شناسی تمدید شد.

مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی ایران شناسی تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها، تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل استقبال کم نظیر پژوهشگران تمدید و زمان برگزاری آن به 10 آبان 1401 تغییر یافت. بعلاوه مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا خاتمه روز 30 مهر 1401 تمدید شد.

مقالات برگزیده چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده و کلیه مقالات در پایگاه های استنادی نمایه خواهند شد.

چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد به وسیله بنیاد ایران شناسی با هدف طرح فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامون تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر، شناسایی و معرفی جدیدترین یافته های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ استان و با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد 10 آبان 1401 برگزار می گردد. این همایش دارای فراخوان ارسال مقاله در سه محور با موضوع های باستان شناسی و تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد، جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع: همگردی

به "مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی ایران شناسی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی ایران شناسی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید