همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی از فردا شروع می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران (پانا) - دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی فردا با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنعتگران و دست اندرکاران این صنعت و سخنرانان و نمایندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، چین، کانادا و امریکا در هتل المپیک تهران گشایش می یابد.

همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی از فردا شروع می گردد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی، محمود بندرچی، رئیس ستاد برگزاری این رویداد گفت: دومین همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار به عنوان یکی از تخصصی ترین و فنی ترین نمایشگاه هایی است که در خاورمیانه برگزار می گردد.

وی افزود: برگزاری و بازگشایی پیشنهادهای مزایده چند محدوده معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انتخاب اکتشاف گران برتر، پیشکسوتان برتر اکتشاف، حمایت از منتخبان ایده های ارائه شده در استارت اپ های علوم زمین و معدن و همچنین ایجاد فضاهای B2B از دیگر برنامه های دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی است.

بندرچی گفت: نمایشگاه مواد معدنی با موضوع ضرورت بازنگری و بروزآوری استراتژی اکتشاف، تسهیل قوانین و دستور العمل های اکتشاف، استفاده از تکنولوژی و دانش روز در حمایت از طرح های نوآورانه و خلاقانه و توانمندسازی منابع انسانی برگزار می گردد.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی افزود: طبق روال برگزاری نمایشگاه های مختلف، حدود 30 درصد از سخنرانی های این همایش و نمایشگاه تخصصی توسط سخنرانانی از کشورهای استرالیا، آلمان، کانادا، امریکا و چند کشور دیگر انجام می گردد و چالشی درخصوص حضور خارجی ها با توجه به مسائل تحریم نداشته ایم.

وی اعلام نمود: شرکت رستاک پادویژن دومین دوره نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی را با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشاف مواد معدنی کشور و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران برگزار می نماید.

بندرچی افزود: دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی در فضایی به وسعت 3000 مترمربع در روز های 8 تا 10 بهمن در محل هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه اکتشاف، اصلی ترین مرحله در توسعه معادن کشور و همچنین نخستین حلقه در چرخه فعالیت های معدنی محسوب می گردد،گفت: شناخت مراحل کشف مواد معدنی و زیرساخت های لازم احتیاج به توسعه اطلاع رسانی و تامین لایه های اطلاعاتی و شفاف سازی برای دسترسی به اطلاعات مرتبط است.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی افزود: این رویداد می تواند زمینه ساز معرفی بهتر زیرساخت های موجود معدنی کشور برای ترغیب علاقمندان و سرمایه گذاران زمینه های مختلف معدن باشد.

قرار است همزمان با برگزاری این همایش تعدادی از گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به مزایده گذاشته گردد و به بخش خصوصی واگذار گردد که در این راستا مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید