هوش مصنوعی وارد عرصه تبدیل متن به ویدئو می گردد، اما در گام اول خنده دار و ابتدایی با ویل اسمیت پراشتها!

به گزارش وبلاگ حسامم، یک سیستم هوش مصنوعی خلاقانه نو به نام ModelScope اکنون ویدیوهای کوتاهی را در پاسخ به درخواست های متنی منتشر می نماید. نتایج اولیه به طرز شگفت انگیزی عجیب و خنده دارند، اما در عین حال تعیین است که این ابزارها چقدر قدرتمند خواهند شد.

هوش مصنوعی وارد عرصه تبدیل متن به ویدئو می گردد، اما در گام اول خنده دار و ابتدایی با ویل اسمیت پراشتها!

Modelscope که به وسیله یک تیم مشترک در Huggingface پیشرفته است، یک مدل انتشار متن به ویدیو چند مرحله ای است که از متن انگلیسی ساده آنچه را که می خواهید ببینید، فراوری می نماید. این سیستم یک رابط کاربری بسیار ساده دارد.

مثل موارد مشابه، این هوش مصنوعی مولد بر روی مجموعه داده بزرگی از ویدئوهای ساخته شده به وسیله انسان آموزش داده شده و باز همان مسئله حق انتشار ممکن است دامن گردانندگانش را بگیرد.

رمینگتون اسکات، بنیانگذار و مدیرعامل Hyperreal می گوید: مشکل اساسی هوش مصنوعی مولد و دیپ فیک یا جعل عمیق در همه این سیستم های هوش مصنوعی نو این است که داده های آموزشی که استفاده می گردد متعلق به جعل نمایندگان عمیق نیست. و صاحبان حق انتشار پولی دریافت نمی نمایند.

می توان حدس زد مردم به زودی از هوش مصنوعی ویدئویی خواهند خواست که تکه های فیلم های سینمایی را به ویدئوهای نوی تبدیل کند و داستان های نوی تواید کند.

آیا مثل Napster -سایت باستانی دانلود موسیقی- این سرویس هم با مشکل قانونی روبرو خواهد شد.

اما چیز جالب این است که این فناوری با چه سرعتی تکامل می یابد.

ویدئوی ویل اسمیت را می توانید در اینجا ببینید و مشاهده کنید که با چه اشتهایی مشغول خوردن است!

منبع: Huggingface

منبع: یک پزشک

به "هوش مصنوعی وارد عرصه تبدیل متن به ویدئو می گردد، اما در گام اول خنده دار و ابتدایی با ویل اسمیت پراشتها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی وارد عرصه تبدیل متن به ویدئو می گردد، اما در گام اول خنده دار و ابتدایی با ویل اسمیت پراشتها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید