هیئت نظارت به موضوع نماینده نجف آباد ورود می نماید ، منتظر دفاعیات دو طرف هستیم

به گزارش وبلاگ حسامم، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: بعد از تشکیل پرونده مذکور از دو طرف دعوت به عمل خواهد آمد تا صحبت های خودشان را درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد به هئیت ارائه نمایند.

هیئت نظارت به موضوع نماینده نجف آباد ورود می نماید ، منتظر دفاعیات دو طرف هستیم

مصطفی طاهری عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ حسامم، درباره اقدام اخیر نماینده نجف آباد اظهرا کرد: هنوز پرونده ای درباره اقدام اخیر آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس تشکیل نشده است دلیل این موضوع هم هنوز هیئت جلسه ای را تشکیل نداده است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل پرونده مذکور از دو طرف دعوت به عمل خواهد آمد تا صحبت های خودشان را درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد به هئیت ارائه نمایند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به زمان برگزاری جلسه هیئت نظارت، گفت: اکنون حدود یک ماهی است که جلسات هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار نشده است و فارغ از این پرونده، پرونده های دیگر نیز در دستورکار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.

طاهری توضیح داد: قطعا به موضوع نماینده نجف آباد ورود خواهیم کرد و آنالیز این موضوع در اولویت هیئت نظارت است تا تعیین گردد که تخلف از جانب کدام طرفین بوده است.

به گزارش دانشجو، نماینده نجف آباد، هفته گذشته با لودر بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان را تخریب کرد! این عمل در واکنش به این مساله بود که دانشگاه آزاد و شهرداری نجف آباد برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای دانشجو به توافق رسیده بودند که اجرایی نشده است.

فیلم کوتاهی از این ماجرا نیز در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می دهد این نماینده مجلس سوار بر لودر به سمت دیوار دانشگاه رفته و آن را خراب می نماید. این دیوار در اراضی جنوبی دانشگاه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیئت نظارت به موضوع نماینده نجف آباد ورود می نماید ، منتظر دفاعیات دو طرف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت نظارت به موضوع نماینده نجف آباد ورود می نماید ، منتظر دفاعیات دو طرف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید