وعده وزیر برای افزایش 100 برابری سرعت اینترنت!

به گزارش وبلاگ حسامم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان تازه دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف و جلسه هیئت امنای این دانشگاه از افزایش صدبرابری سرعت اینترنت در کشور طی سه سال آینده اطلاع داد.

وعده وزیر برای افزایش 100 برابری سرعت اینترنت!

به گزارش مهر، وی گفت: در حال اجرا پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها (FTTH) هستیم و تا سرانجام دولت سیزدهم شاهد افزایش چشمگیر سرعت اینترنت در کشور خواهیم بود.

زارع پور اضافه نمود: در این پروژه وسعت جغرافیایی اهمیت زیادی دارد و کشور هایی با وسعت جغرافیایی مشابه ما، ده سال را صرف انجام چنین پروژه ای نموده اند. ما مصمم هستیم راهی که سایر کشور ها ده ساله طی نموده اند را طی سه سال و نیم به سرانجام برسانیم و 20 میلیون پورت فیبر نوری را در همه جای کشور راه اندازی کنیم.

وزیر ارتباطات اذعان کرد: استارت کار از دو هفته قبل زده شد، نیم میلیون پورت را افتتاح کردیم و سرعت های نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه را تست کردیم. برنامه اساسی و راهبردی ما راه اندازی شبکه پرسرعت و با کیفیت در کل کشور است و با اجرای این پروژه مردم اینترنت پرسرعت (صدبرابر سرعت فعلی اینترنت) را تجربه خواهند کرد.

منبع: فرارو

به "وعده وزیر برای افزایش 100 برابری سرعت اینترنت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزیر برای افزایش 100 برابری سرعت اینترنت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید