چرا زنان باید گاهی تنها سفر نمایند؟

به گزارش وبلاگ حسامم، اینکه اهل چه کشوری باشیم و یا چه فرهنگی را یدک بکشیم هم فرقی ندارد، در هرحال زنان در سفرهای خانوادگی، مهمانی های خانوادگی و تمامی مراسمی که اعضای خانواده هم در آن ها حضور دارند، نوعی ستون هماهنگ کننده جمع هستند، ستونی که گاهی خودش را به کلی فراموش می نماید تا به اعضای خانواده اش خوش بگذرد. به همین علت هم گاهی بد نیست که زمانی را برای سفرهای انفرادی و یا محبت آمیز با زنان دیگر اختصاص داد تا نه فقط سفری با حداقل دغدغه را تجربه کنید، بلکه در میان هزاران علت افتخار به زن بودن تان، علت دیگری هم برای شادتر شدن داشته باشید. اما به راستی زنان چه دستاوردی از سفرهای انفرادی شان کسب خواهند کرد؟ در ادامه، این سوال را پاسخ خواهیم داد.

چرا زنان باید گاهی تنها سفر نمایند؟
  • حس خوبِ آزادی

شک نکنید که از زمانی که تصمیم می گیرید به تنهایی سفر کنید، مملو از حس آزادی عمل و استقلال در تصمیم گیری شده و سطح جدیدی از اعتماد به نفس را تجربه خواهید کرد.

چنین سفری به شما یاری می نماید تا از حاشیه امن اطراف تان خارج شده و هویت جدیدی از خودتان را کشف کنید. باور کنید که پس از بازگشت از چنین سفری، از خودتان شگفت زده خواهید شد.

  • با آدم های بی نظیری آشنا می شوید

به اقتصای شرایط، با آدم های مختلفی رو به رو می شوید که بعدها می بینید تا چه حد از دنیا بینی آن ها تاثیر گرفته اید و همین در زنده گی تان مشکل گشا خواهد بود.

  • ترس های تان را به چالش می کشید

وقتی خودتان باشید و خودتان، بی شک با موقعیت های مختلفی رو به رو خواهید شد که برخی از آن ها ترسناک هم هستند! تنها کاری که باید انجام بدهید این است که به خودتان یاری کنید تا از شرش خلاص شوید! درست مثل زندگی!

  • قسم به کارهای نکرده!

وقتی تنهایی سفر می کنید و یا با رفقای هم جنس خودتان راهیِ چنین ماجراجویی هایی می شوید، نترسید و دل به دریا بزنید و دیوانه گی کنید! مثلا اگر همواره دل تان می خواسته که با قایق روی موج های وحشی تاب بخورید، این کار را بکنید! دل به دریا بزنید.

  • اعتماد به نفس تان را بالا می برید

همه مواردی که بالاتر گفته شد، در نهایت به افزایش اعتماد به نفس شما منجر می گردد. اعتماد به نفسی که یک زن برای پیمودن پله های موفقیت در تحصیل و حرفه اش به آن احتیاج دارد.

می دانید دستِ آخر چه می گردد؟ سوای تمام تجربیات هیجان انگیزی که کسب می کنید، می توانید کلی ماجرای جالب برای تعریف کردن داشته باشید، ماجراهایی که از دل شان با دوستان تازه ای هم آشنا خواهید شد و این طور می گردد که با یک سفر ساده، زنده گی تان از این رو به اون رو می گردد! البته که این تمام آن چه در پی دنیاگردی های زنانه نصیب تان می گردد نیست! منتظر قسمت های بعدی هم باشید. دفعه بعد، مقصدهای تازه ای را با مخلفات اضافه برای تان در نظر گرفته ایم!

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "چرا زنان باید گاهی تنها سفر نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا زنان باید گاهی تنها سفر نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید