چه کسی استعفای بنا را رسانه ای کرد؟، دلخوری سرمربی از دوست نامحرم!

به گزارش وبلاگ حسامم، محمد بنا پس از جلسه 2 روز پیش با علیرضا دبیر و حمید سوریان اظهار داشت تا المپیک به کار ادامه می دهد، اما در این میان بنا از فردی که صحبت های او را در گروه مربیان تیم ملی به بیرون برده و رسانه ای نموده شدیدا ناراحت است تا جاییکه از این گروه خارج شده است.

چه کسی استعفای بنا را رسانه ای کرد؟، دلخوری سرمربی از دوست نامحرم!

به گزارش وبلاگ حسامم، ماجرا از پیغام و درد دل های محمد بنا در گروه مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در واتس آپ آغاز شد، جاییکه بنا به دلیل بعضی نگرانی ها از شرایط کشتی که ممکن است باعث خستگی و عصبانیت هر مربی گردد، مطرح کرد دیگر از ادامه کار خسته شده است.

اما محمد بنا هرگز این فکر را نمی کرد که این صحبت محرمانه، بلافاصله به وسیله یکی از اعضای گروه به بیرون درز پیدا کند و رسانه ای گردد. رسانه ای شدن این موضوع حواشی زیادی را برای محمد بنا و فدراسیون کشتی به دنبال داشت و باعث شد ورزش اول ایران روزهای پر چالشی را پشت سر بگذارد.

اما بنا پس از چند روز سکوت انتها در فدراسیون کشتی حاضر شد تا نشان دهد استعفایی در کار نبوده و کماکان تا المپیک توکیو با قدرت به کار ادامه خواهد داد.

البته بنا از اینکه یک نفر از اعضای گروه صحبت خودمانی او را به بیرون برده و رسانه ای نموده به شدت دلخور است و در اعتراض به این موضوع و سلب اعتمادش، گروه مربیان تیم ملی در واتس آپ را ترک نموده است.

شنیده می گردد علاوه بر بنا، مسئولان فدراسیون کشتی نیز از رسانه ای شدن این موضوع و به حاشیه رفتن تیم ملی طی روزهای گذشته شدیدا دلخورند و معتقد هستند نباید حرف های محرمانه میان اعضای گروه کادر فنی تیم ملی به بیرون درز پیدا می کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چه کسی استعفای بنا را رسانه ای کرد؟، دلخوری سرمربی از دوست نامحرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی استعفای بنا را رسانه ای کرد؟، دلخوری سرمربی از دوست نامحرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید