کاهش یک دقیقه ای سرفاصله زمانی خط یک مترو مشهد

به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: از روز شنبه 25 مرداد سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری در ساعت 17:30 تا 20:30 کاهش پیدا خواهد نمود.

کاهش یک دقیقه ای سرفاصله زمانی خط یک مترو مشهد

به گزارش وبلاگ حسامم به نقل از ایسنا، وحید مبین مقدم اظهار کرد: از روز شنبه سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری یک دقیقه کاهش پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: در روزهای گذشته در خط یک قطار شهری سرفاصله زمانی از ساعت 17:30 تا 20:30 ، 6 دقیقه بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد اضافه نمود: در حال حاضر به دلیل تقاضای مردمی و کاهش ازدحام در داخل واگن ها، از روز شنبه 25 مرداد سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری یک دقیقه کاهش پیدا خواهد نمود.

مبین مقدم شرح داد: کاهش سرفاصله زمانی یک دقیقه ای در خط یک قطار شهری از روز شنبه و از ساعت 17:30 تا 20:30 اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه سرفاصله زمانی قطار تابع تقاضای سفر در ساعات مختلف روز است عنوان نمود: سرفاصله زمانی که برای قطارها انتخاب می گردد شناور است؛ به این معنا که با توجه به پیک قابل تغییر است. متناسب با مسافری که در سکو داریم تقاضای سفر تنظیم می گردد.

وی یادآور شد: در ساعت کاری صبح خط یک قطار شهری، سرفاصله زمانی 5 دقیقه است، اما این سرفاصله زمانی از ابتدای فعالیت قطار شهری به همین صورت بوده است.

مبین مقدم اعلام کرد: با توجه به اینکه هوا در ساعات بعدازظهر خنک تر می گردد و مردم از مترو استفاده می نمایند، تصمیم گرفته شد که سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری از ساعت 17:30 تا 20:30 یک دقیقه کاهش پیدا کند تا ازدحامی ایجاد نگردد.

چرا سرفاصله زمانی قطارها در خط 2 کاهش نمی یابد؟

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه سرفاصله زمانی در خط 2 قطار شهری همچنان 10 دقیقه است اعلام کرد: در خط 2 قطار شهری ظرفیت مناسبی برای جابه جایی مسافر داریم، اما از ظرفیت مناسب خط 2 چندان استفاده نمی گردد. برای کاهش سرفاصله زمانی در خط 2 قطار شهری باید ناوگان این خط تکمیل گردد.

مبین مقدم ادامه داد: در زمانی که ناوگان مورد احتیاج خط 2 قطار شهری تامین شده و تقاضای سفر زیاد باشد، ایدئال ما این است که سرفاصله زمانی این خط با خط یک قطار شهری یکسان باشد.

وی تاکید نمود: اگر تقاضای سفر در خط 2 قطار شهری متناسب با ظرفیت باشد و ناوگان خط 2 نیز تکمیل گردد، سرفاصله زمانی این خط نیز کاهش می یابد و همانند خط یک خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش یک دقیقه ای سرفاصله زمانی خط یک مترو مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش یک دقیقه ای سرفاصله زمانی خط یک مترو مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید