کنایه های عجیب نکونام به استقلالی ها، نه گریه می کنم و نه توهین!

به گزارش وبلاگ حسامم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در استادیوم آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این ملاقات با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

کنایه های عجیب نکونام به استقلالی ها، نه گریه می کنم و نه توهین!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان با این توجیه که فرهاد مجیدی قبل از وی در نشست خبری شرکت نموده است و به عنوان تیم مهمان باید ابتدا به نشست می رفت، از حضور در سالن کنفرانس سرباز زد.

با این حال وی در میکسدزون استادیوم مقابل وبلاگ حسامم ایستاد و با جملاتی که بیشتر به کنایه مطرح شد انتقاداتی را بیان کرد. نکونام تاکید نمود که اسم خاصی را نمی برد اما صحبت هایش را به صورت کلی مطرح می نماید.

نکونام در این مورد گفت: تبریک می گویم به تیم استقلال. بازی متعادلی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند که در خاتمه استقلال برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها. با یک پنالتی بازی را باختیم اما مسئله ای نداریم. نه فحش می دهیم و نه بی احترامی می کنیم به کسی و نه می گوئیم داور این طور بوده و نه گریه می کنیم! می رویم تمرین می کنیم و زحمت می کشیم برای بازی بعد. این برد مبارک استقلالی ها باشد.

جواد نکونام که صحبت هایش را با کنایه بیان کرد اما نامی از شخص خاصی نبرد با بیان اینکه صحبت هایش را کلی مطرح می نماید گفت: ما کوشش خودمان را می کنیم و روی تیم خودمان تمرکز می کنیم. بعد از بازی نه بی احترامی می کنیم و نه بهانه می گیریم. فقط تبریک و خسته نباشید می گوئیم و گریه هم نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص درست یا اشتباه بودن پنالتی که داور برای استقلال گرفت گفت: در دوربینی که من دیدم صحنه پنالتی معین نبود.

جواد نکونام در واکنش به این پرسش که برای اولین بار برابر استقلال شکست خورده است گفت: رکوردها برای شکسته شدن هستند. مهم بازی است. مهم این است که تیم ما شخصیت دارد. وقتی تیم ها برابر ما بازی می نمایند و بردن برایشان مهم است نشان می دهد که تیم ما شخصیت بالایی دارد. وقتی استقلالی ها با بردن ما این طور خوشحالی می نمایند و در بازی وقت تلف می نمایند نشان از قدرت ماست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کنایه های عجیب نکونام به استقلالی ها، نه گریه می کنم و نه توهین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های عجیب نکونام به استقلالی ها، نه گریه می کنم و نه توهین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید