10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (9 مرداد 1401)

به گزارش وبلاگ حسامم، ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی ها دوست دارند یکی از آن ها را در کنار گوشی و لپ تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس ها را روانه بازار می نمایند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به 10 ساعت هوشمند محبوب خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (9 مرداد 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی کالا از ساعت های هوشمند در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید از شما دعوت می کنیم که همراه وبلاگ حسامم مگ در این مقاله باشید.

1. اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری

محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان، در فروشگاه وبلاگ حسامم هم محبوب ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری برترین و کامل ترین ساعت هوشمندی است که می توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه نمایش همواره روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده دو هسته ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت هوشمند اپل در بازار به شمار می فرایند. عملکرد باتری این ساعت هوشمند 18 ساعت خواهد بود. این باتری نسبت به نسل قبل ساعت هوشمند در حدود 33 درصد بهبود پیدا نموده است. رنگ های مختلف این ساعت هوشمند را می توانید هم اکنون از فروشگاه وبلاگ حسامم با قیمت 12,299,000 تومان بخرید.

2. سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ، به خاطر ظاهر شیک و شباهت زیادی که به ساعت های مچی معمولی دارد میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. عرض قاب این ساعت به 46 میلی متر می رسد و کلا 52 گرم وزن دارد. نمایشگر 1.4 اینچی فوق العاده سوپر امولد، شیشه محافظت شده به وسیله گوریلا گلس، پشتیبانی از جی پی اس، سیستم عامل WearOS (سازگاری با اندروید)، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1.5 گیگابایتی، وجود حسگرهای ژیروسکوپ و فشارسنج و سنجش اکسیژن و فشار خون و عمر باتری عالی از دیگر مشخصات مهم این ساعت سامسونگ به شمار می آیند. این ساعت رابط کاربری بسیار خوبی دارد و کاربر می تواند تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کند. این ساعت هوشمند را می توانید با قیمت 6,000,000 تومان از وبلاگ حسامم بخرید.

3. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI WATCH 2021

این ساعت دارای یک صفحه نمایش گرد بزرگ، روشن و بسیار با کیفیت است و طراحی ساده و در عین حال خاص و چشم نوازی دارد. این محصول شیائومی با یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعتی کار می نماید. الگوریتم های بهینه سازی مصرف AI، دوام باتری را افزایش می دهند و شما می توانید در این نسخه با یک بار شارژ کامل و استفاده معمولی تا 16 روز با ساعت کار کنید. Mi Watch دارای یک صفحه نمایشگر 1.39 اینچی امولد همواره روشن است که قابلیت نمایش اطلاعات را حتی در زیر نور مستقیم آفتاب دارد. این ساعت هوشمند از 17 حالت ورزشی حرفه ای از جمله مسابقات سه گانه و شنا، و بعلاوه 100 حالت ورزشی دیگر پشتیبانی می نماید. این ساعت هوشمند را می توانید همین حالا با قیمت 3,199,000 تومان از وبلاگ حسامم بخرید.

4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo

ساعت هوشمند Maimo شیائومی مثل سایر محصولات این برند، مقرون به صرفه قیمت است و مملو از امکانات. بنابراین جای تعجبی ندارد که در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین ساعت های هوشمند وبلاگ حسامم قرار بگیرد. این ساعت فقط 24 گرم وزن دارد، بند آن سیلیکونی است و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. از مشخصات برجسته این ساعت هوشمند می توان به نمایشگر TFT LCD، پشتیبانی از اپلیکیشن Maimo Fit، دسترسی به بیش از 50 واچ فیس، پشتیبانی از الکسا و 21 روز عمر باتری (در استفاده حداقلی) اشاره نمود. شما کاربران وبلاگ حسامم می توانید همین حالا این محصول را با قیمت 1,120,000 تومان از وبلاگ حسامم بخرید.

5. اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری

مدل 41 میلی متری اپل واچ سری 7 هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل 45 میلی متری ندارد. این ساعت هوشمند بی شک برترین و کامل ترین ساعت هوشمندی است که می توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه نمایش همواره روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده دوهسته ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت هوشمند اپل در بازار به شمار می فرایند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می توانید هم اکنون از فروشگاه وبلاگ حسامم با قیمت 11,230,000 تومان بخرید.

6. ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی آمولد است که در صفحه 43 میلی متری ساعت قرار می گیرد. حاشیه های باریک صفحه نمایش، ظاهر مدرن ساعت را بیشتر نشان می دهد. میبرو لایت دارای گواهینامه IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود. بعلاوه باتری 230 میلی آمپر ساعتی این ساعت با یک بار شارژ کامل تا 8 روز شارژدهی خواهد داشت و با غیرفعال کردن حسگر ضربان قلب، مقدار شارژدهی به تا 10 روز خواهد رسید. شارژ مجدد باتری به وسیله مکانیزم پین مغناطیسی انجام می گردد. این ساعت هوشمند 15 حالت ورزشی مختلف دارد که به کاربر یاری می نماید تا سلامتی خود را پایش کند. این محصول را می توانید از فروشگاه دیجی کالا با قیمت 1,270,800 تومان بخرید.

7. گلکسی واچ 3 سامسونگ مدل 45 میلی متری

صفحه نمایش این نسخه از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ 1.4 اینچی است و برای ساخت آن از فناوری سوپر امولد استفاده شده است. رزولوشن صفحه نمایش 360 × 360 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می گردد بتوانید فعالیت های روزانه خود را به راحتی مقدار گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. قابلیت ضدآب بودن این ساعت باعث می گردد بتوانید از آن در شنا کردن بهره ببرید. نمایشگر گلکسی واچ 3 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می تواند تنها با یک بار ضربه زدن روی صفحه به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کند. این ساعت هوشمند را می توانید از وبلاگ حسامم با قیمت 5,400,000 تومان بخرید.

8. ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New

ساعت هوشمند Watch Fit new یکی از ساعت های مالی شرکت هواوی بوده که با قیمت مناسب و قابلیت های ویژه در سال 2021 روانه بازار شده است. HUAWEI WATCH FIT New با نمایشگر AMOLED مستطیل 1،64 اینچی و رزولوشن 280 در 456 HD، یک تجربه دید بسیار واضح و گسترده را به شما ارائه می دهد. تنظیم روشنایی اتوماتیک امکان مشاهده بهتر در نور خورشید را فراهم می نماید. شش تم صفحه نمایش همواره روشن به شما امکان می دهد تا هر روز واچ فیس ساعت خودتان را عوض کنید. این ساعت با چیپست دوگانه و الگوریتم های صرفه جویی در مصرف انرژی، می تواند 10 روز دوام بیاورد و با فناوری شارژ سریع، می تواند با یک شارژ 5 دقیقه ای یک روز کامل به شما شارژدهی دهد. این محصول با قیمت 2,450,000 تومان در فروشگاه دیجی کالا در دسترس است.

9. گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

در بین ساعت های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ اکتیو 2 یکی از شکیل ترین و در عین حال پرامکانات ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. واچ اکتیو 2 از یک نمایشگر سوپر امولد بی نظیر 1.4 اینچی بهره می برد که زیر نور مستقیم آفتاب به راحتی می توانید با آن کار کنید. وزن ساعت 26 گرم است و ابعاد بدنه آن به 44 میلی متر می رسد. به لطف سیستم عامل تایزن هم می توانید خیلی راحت به گوشی های اندرویدی و آیفون متصل شوید. بلوتوث، ان اف سی، وای فای، فشارسنج، نوار قلب، مقاومت به آب و گرد و غبار، سازگاری با دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ، امکان مکالمه و عمر باتری حداقل 3 روزه از دیگر مشخصات برجسته واچ اکتیو 2 به شمار می آیند. این ساعت هوشمند سامسونگ را می توانید همین حالا با قیمت 5,150,000 تومان از وبلاگ حسامم تهیه کنید.

10. گلکسی واچ 4 سامسونگ

این ساعت به خاطر شکل و شمایل زیبایش به گزینه محبوب بسیاری از علاقه مندان به ساعت های هوشمند تبدیل شده، خصوصا افرادی که گوشی سامسونگ دارند. قطر بدنه گلکسی واچ 4 به 40 میلی متر می رسد و تنها 26 گرم وزن دارد. نمایشگر دایره ای آن 1.2 اینچی و پنل با کیفیت آن از نوع سوپر امولد است. واچ 4 به خوبی از سیستم های عامل اندروید و iOS (و زبان فارسی) پشتیبانی می نماید و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. بعلاوه گام شمار، گرفتن نوار قلب، سنجش اکسیژن خون، پشتیبانی از ان اف سی و جی پی اس و عمر باتری 2 روزه از دیگر مشخصات گلکسی واچ 4 سامسونگ به شمار می فرایند. این ساعت هوشمند را می توانید همین امروز با قیمت 4,440,000 تومان از وبلاگ حسامم تهیه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (9 مرداد 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (9 مرداد 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید