آزمون جامع گردشگری برگزار شد

به گزارش وبلاگ حسامم، آزمون جامع هماهنگ دوره های کوتاه مدت گردشگری به صورت سراسری در سطح 31 مرکز استان و منطقه ها آزاد کیش و چابهار برگزار شد.

آزمون جامع گردشگری برگزار شد

به گزارش وبلاگ حسامم، آزمون جامع هماهنگ دوره های کوتاه مدت گردشگری صبح امروز جمعه 18 اسفندماه به صورت سراسری در سطح 31 مرکز استان و منطقه ها آزاد کیش و چابهار برگزار شد.

در این آزمون 5114 داوطلب در 7 دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان فرهنگی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان زمین گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری و مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری به صورت مجزا و طی ساعات تعیین شده به سنجش اطلاعات و آموخته ها در طول دوره خود پرداختند.

بیشترین آمار شرکت کننده به ترتیب در دوره راهنمایان ایرانگردی جهانگردی با 1636 نفر، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با 1228 نفر، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری با 1066 نفر و راهنمایان طبیعت گردی با 979 نفر ثبت شده است.

استان تهران با بیش ترین متقاضی به تعداد 924 نفر و استان های خراسان رضوی با 618 نفر، اصفهان با 435 نفر و فارس با 316 نفر در صدر جدول آمار قرار گرفتند.

کلیه فرایندهای مربوط به آزمون در سامانه آزمون جامع گردشگری قرار گرفته و تمامی فراگیران دارای ثبت درخواست نهایی شرکت در آزمون فوق می توانند نتایج مربوط به آزمون فوق را از نیمه دوم فروردین ماه سال 1403 از همین سامانه دریافت کنند.

منبع: دنیای سفر

به "آزمون جامع گردشگری برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع گردشگری برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید