سفرهای مردم به شمال کشور کاهش یافت

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران (پانا) - سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته افزایش نسبی در قیاس با هفته قبل از این آنالیز داشت که نشان می دهد، ترددهای بین استانی در فاصله یک هفته مانده به سال نو کمی کندتر اما بازهم در حال رشد بوده اما جالب اینکه در هفته گذشته سفر مردم به استان های شمالی کمتر از دو هفته قبل شده است.

سفرهای مردم به شمال کشور کاهش یافت

سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت در شرایطی که هنوز آمار فوتی های کرونا سه رقمی است و به ایام تعطیل نوروزی نزدیک می شویم افزایش نسبی در قیاس با هفته قبل از آن داشت.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره شرایط تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 13 تا 19 اسفند، به صورت میانه یک میلیون و 886 هزار و 495 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن رشد یک درصدی و در قیاس با به هفته مشابه سال گذشته افزایش 14 درصدی داشت.

بعلاوه در این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و 230 هزار وسیله نقلیه با پلاک یکتا تردد کردند که حدود 30 هزار پلاک بیشتر از هفته قبل از این آنالیز شده است. بعلاوه مانند هفته های گذشته خودروهای شخصی با پلاک استان های تهران و البرز با سهمی بیش از 25 درصدی در صدر قرار دارند و فارس، مازندران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه های بعدی این هفته قرار گرفته اند.

تردد ورود و خروج و سفرهای جاده ای مردم با خودروهای شخصی شان در همه استان های کشور با افزایش روبرو شده و در استان های خوزستان با 66 درصد، بوشهر با 27 درصد و مازندران با 27 درصد بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته است.

سفرهای جاده ای در این بازه زمانی نسبت به هفته گذشته در استان های گیلان، سمنان، مازندران و ایلام به ترتیب با منفی 9 درصد، منفی هفت درصد، منفی شش درصد و منفی شش درصد بیشترین کاهش را نسبت به هفته قبل از این آنالیز داشته اند و ترددهای بین استانی در بازه زمانی ششم اسفند ماه تا 12 اسفند ماه در یزد، اصفهان و فارس به ترتیب با 11 درصد، شش درصد و پنج درصد رشد همراه شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سفرهای مردم به شمال کشور کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای مردم به شمال کشور کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید