اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت!

به گزارش وبلاگ حسامم، عکاسان پیروز به ثبت اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید پرچمدار شرکت خودروسازی آئودی شدند.

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت!

به گزارش وبلاگ حسامم از وبلاگ حسامم، در اوایل این ماه تصاویر جاسوسی آئودی A8 داغ شد، تصاویر جدید نشان می دهد که این خودرو ظاهر اسپرت S8 را به نمایش می گذارد.

آئودی، به احتمال زیاد برای مدل سال 2022، یک سدان عظیم لوکس خواهد داشت که اکنون شاهد اولین تصاویر آن هستیم. بخش جلو و عقب خودرو به طور کامل پوشانده شده است و تغییرات ظریف را پنهان می نماید.

با این حال، استتار نمی تواند همه چیز را بپوشاند و ظاهر خودرو تعیین است. در طراحی بخش جلویی این خودرو، شاهد استفاده از یک لوگوی جدید هستیم که در کنار چراغ های جلو قرار گرفته است و از لحاظ شکل شبیه به A3 جدید است. همه این ها در بالای سپر جلویی قرار دارند. در عقب خودرو تغییرات ناچیز است.

خودروی S8 جدید احتمالاً تغییری در بخش انتقال قدرت نخواهد داشت. اتومبیل فعلی دارای یک توربوشارژ دوقلو 4.0 لیتری V8 است که 563 اسب بخار قدرت (420 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور دارد.

تنظیمات ترکیبی ملایم، که V8 عظیم را با یک سیستم 48 ولت جفت می نماید، احتمالاً انتقال خواهد یافت و به بازده و عملکرد یاری می نماید. با توجه به اینکه یک تازه سازی در چرخه وجود دارد، تغییرات داخلی احتمالاً کم خواهد بود، اگرچه می تواند نرم افزار سرگرمی به روز شده را دریافت کند.

انتظار می رود آئودی اواخر امسال دو خودرو A8 و S8 را معرفی کند، هر دو به عنوان مدل های 2022 برنامه ریزی شده اند اما احتمالا در اواخر امسال شاهد معرفی آن ها خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید