بهترین شهرهای ساحلی دنیا

به گزارش وبلاگ حسامم، سواحل زیبایی در دنیا وجود دارد که در اطراف آن، مردم بسیاری آن منطقه را برای زندگی خود انتخاب نموده اند. سواحل شنی درخشان، غروب های دل انگیز، آب و هوای دلپذیر و غذاهای خوش طعم دریایی در اطراف این سواحل، زبانزد است. بهترین شهرهای ساحلی دنیا که امروزه جهانگرد های بسیاری برای دیدن آن ها کیلومترها سفر می نمایند، را بشناسید.

بهترین شهرهای ساحلی دنیا

شهر ساحلی میامی

یکی از بهترین شهرهای ساحلی جهان، میامی است. میامی در ایالت جنوبی فلوریدا آمریکا قرار گرفته و آب های فیروزه ای رنگ و ماسه های سفیدش، باعث محبوبیت این شهر شده است. در ساحل شهر میامی می توانید انواع ورزش های آبی را امتحان کنید و از جشن های شادی که در کنار ساحل برگزار می گردد، لذت ببرید. شهر میامی یکی از بهترین شهرهای ساحلی جهان است که به دلیل مناظر شگفت انگیزی که در چشم انداز اطراف دریا می بینید، گردشگر های بسیاری را به سمت خود جذب نموده است.

شهر ساحلی بارسلونا

بارسلونا به همان اندازه ای که به فوتبالش شهرت دارد، به سواحل زیبایی که در امتداد دریای مدیترانه دارد، نیز محبوب است. در بارسلونا 7 ساحل وجود دارد که همگی دست ساز هستند اما از بهترین سواحل جهان برای تفریح و خوش گذرانی به حساب می آیند. اگر دلتان می خواهد حمام آفتاب بگیرید حتما بارسلونا را انتخاب کنید.

شهر ساحلی ریو دِ ژانیرو

یکی دیگر از بهترین شهرهای ساحلی جهان را در برزیل و شهر ریو د ژانیرو خواهید دید. خط ساحلی معروف این شهر که حدودا 25 مایل است، یکی از معروف ترین سواحل جهان را تشکیل می دهد. از ساحل شگفت انگیزش که بگذریم، به چشم انداز کوه های شکر میرسیم که منظره ای عجیب و شگفت انگیز است. برزیلی های فوتبال دوست حتی در ساحل این شهر هم فوتبال بازی می نمایند. می توانید به آن ها بپیوندید و فوتبال ساحلی بازی کنید و یا از دوچرخه سواری، قایق سواری، غواصی و دیگر تفریحاتی که در این منطقه هست، لذت ببرید.

شهر ساحلی هونولولو

این شهر که در جزیره اوآهو قرار گرفته عظیمترین شهر ایالت هاوایی در آمریکا است. بی شک ساحل هونولولو یکی از گردشگری ترین مقاصد این جزیره است که در تمام سال، همچنان گردشگر های بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. مسابقات موج سواری هیجان انگیز را می توانید در این ساحل شگفت انگیز مشاهده کنید و از تمامی امکانات تفریحی-آبی آن لذت ببرید.

شهر ساحلی سیدنی

سیدنی یکی از بهترین شهرهای استرالیا است که به دلیل ساحل شگفت انگیزی که دارد، میزبان گردشگر های بسیاری است. سیدنی با توجه به امکانات تفریحی بالایی که دارد، محبوبیت بسیاری را هم به دست آورده است. بهترین هتل ها و امکانات را در این شهر ساحلی زیبا مشاهده خواهید کرد. غواصی در سواحل سیدنی با آب های فیروزه ای و چشم انداز کوه های سرپوشیده از درختان سر سبز، بی نظیر است.

شهر ساحلی هنگ کنگ

با این که این شهر کمتر بین ایرانی ها شناخته شده است و ایرانی ها بیشتر به خاطر برج های بلندی که در این شهر وجود دارد، آن را می شناسند اما در آن جذابیت های طبیعی بسیاری وجود دارد. یکی از این جذابیت ها، همین ساحل عظیم و شگفت انگیزی است که باعث شده، لحظات آرامش بخشی را مردم هنگ کنگ تجربه نمایند. ساحل هنگ کنگ همواره شلوغ است اما باز هم، منبع خوبی برای دریافت آرامش است. صدای موج های آب همراه با آفتاب ملایمی که می تابد، همه چیز را برای تجربه یک حس و حال رویایی آماده نموده است.

شهر ساحلی کیپ تاون

شهر کیپ تاون شهری ساحل است که در تقاطع اقیانوس هند و اقیانوس اطلس قرار گرفته و چشم انداز شگفت انگیزی از مناظر طبیعی و باشکوه را همراه با تفریحات هیجان انگیز آبی به گردشگر ها ارائه می دهد. این شهر ساحلی هم جزو برترین شهرهای ساحلی جهان است.

منبع: سفرمی

به "بهترین شهرهای ساحلی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای ساحلی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید