مد و زیبایی

برق انداختن ماشین بدون هزینه اضافی!

همواره لازم نیست که ماشین تان را برای تمیز شدن به کارواش ببرید و هزینه فراوان بابت آن بپردازید. شما می توانید با چند ترفند ساده اما اساسی ماشین خود را برق بیندازید.

16 تیر 1401

برنامه مراقبتیِ روزانه برای سلامت و زیبایی پوست

با تغییر بالش و انتخاب یک بالش نرم و ابریشمی می توانید اصطکاک پوست خود را کاهش دهید، در نتیجه خطوط نیز از بین می رود.

1 تیر 1401

6 اصل مهم در چیدمان خانه برای کسانی که حیوان خانگی دارند

همه ما کوشش می کنیم که دکوراسیون خانه مان به شکلی باشد که همه اعضای خانواده در آن احساس آرامش و امنیت نمایند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از حیوانات خانگی نگهداری می کنید می دانید که آن ها هم یکی از اعضای دوست داشتنی خانواده هستند، پس باید در خانه به...

10 اسفند 1400

اسانس نارنگی شفابخش فکر

خبرنگاران : استنشاق اسانس روغنی رقیق نشده نارنگی سیستم عصبی سمپاتیک را تحریک می نماید و از این جهت فعالیت های مغزی مرتبط با تمرکز و تفکر منطقی را ارتقا می دهد.

8 بهمن 1400

خواص اسپرولینا چیست؟

اسپیرولینا یک جلبک سبز تیره رنگ است با میزان زیادی ویتامین، مواد معدنی و غیره؛ به طوری که به معدن طلای غذایی معروفیت دارد.این جلبک به کاهش وزن، پیشگیری از سرطان، کاهش کلسترول خون، مقابله با خستگی یا پیری کمک می کند.

25 آبان 1400

شادی را دوباره در آغوش بگیر

حدود یک سال ونیم است که جهان، لبخند نمی زند. نیستی، آن قدر به هستی نزدیک شده که هر روز صبح با ترس ازدست دادن عزیزی به خاطر ابتلا به کرونا چشم باز می کنیم. شادی راهش را گم نموده و به همین دلیل بار خستگی را بیش ازپیش روی شانه های خودمان احساس می کنیم.

2 تیر 1400

با مصرف مکمل نانویی از مزایای دارویی زردچوبه بهره مند شوید

شرکت فناوری نانو دارو البرز مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه به بازار عرضه کرد، این مکمل با استفاده از فرمولاسیون نانویی، اثربخشی مواد موثر دارویی موجود در زردچوبه را افزایش داده است.

6 آذر 1399

متن زیبای ادبی کوتاه و پر محتوا

در این مطلب با گلچینی از متن زیبای ادبی با مضامین زیبا و دلنشین در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این جمله ها نهایت بهره را ببرید

17 آبان 1399

تخم شربتی با علائم کرونا مبارزه می کند!

مجله دلتا/ تخم شربتی در اوایل بهار در کوهستان ها و بیابان ها می روید. تخم این گیاه سیاه است و وقتی که در آب ریخته شود بلافاصله حالتی خمیری و لعاب دار در آب ایجاد می کند که بسیار لغزنده است و رنگش متمایل به رنگ خاکستری می شود.

2 شهریور 1399

بهترین شهرهای ساحلی دنیا

سواحل زیبایی در دنیا وجود دارد که در اطراف آن، مردم بسیاری آن منطقه را برای زندگی خود انتخاب نموده اند. سواحل شنی درخشان، غروب های دل انگیز، آب و هوای دلپذیر و غذاهای خوش طعم دریایی در اطراف این سواحل، زبانزد است. بهترین شهرهای ساحلی دنیا که امروزه جهانگرد...

1 تیر 1399

بهترین پل های عابر پیاده دنیا همانند پل طبیعت تهران!

معرفی پل های عابر پیاده دنیاافراد پیاده و دوچرخه سواران به حرکت در میان جاده های مختلف در کنار ماشین ها عادت دارند اما این موضوع در هنگام عبور از یک جاده اصلی و بزرگراه یا رودخانه، پیچیده تر و اغلب خطرناک تر می گردد. پل عابر پیاده، به عنوان راستا دسترسی...

25 خرداد 1399

استان مرکزی مسئله ای در عرضه مواد ضدعفونی کننده و الکل ندارد

خبرنگاران/مرکزی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: مواد ضدعفونی کننده و الکل ها در داروخانه ها، واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و حتی فروشگاه های عظیم عرضه می شوند و مسئله ای در عرضه این مواد در استان وجود ندارد.

7 اردیبهشت 1399

مراقبت از پوست های چرب و خشک با این ماسک زمستانی

می خواهیم در گزارش زیر به معرفی انواع ماسک خانگی انار و روش تهیه آن ها بپردازیم.

15 فروردین 1399