برق انداختن ماشین بدون هزینه اضافی!

به گزارش وبلاگ حسامم، همواره لازم نیست که ماشین تان را برای تمیز شدن به کارواش ببرید و هزینه فراوان بابت آن بپردازید. شما می توانید با چند ترفند ساده اما اساسی ماشین خود را برق بیندازید.

برق انداختن ماشین بدون هزینه اضافی!

برای تمیز کردن و برق انداختن داخل و خارج ماشین نیازی به رفتن به کارواش نیست. شما می توانید با چند راه ساده و موثر و صرفه جویی در وقت و هزینه اتومبیل خود را در منزل برق بیندازید. در این مطلب از وبلاگ حسامم با راهکارهای تمیز کردن و برق انداختن بدنه ماشین آشنا می شوید.

ساده ترین و برترین راه ها برای برق انداختن بدنه ماشین

در این بخش خواهیم گفت اگر می خواهید ماشین تان برق بزند و تمیز گردد چه کار باید انجام دهید.

برق انداختن ماشین با نرم نماینده مو

اگر می خواهید تا مدت ها از شست وشوی ماشین تان خلاص شوید و ماشین شما براق تر از قبل گردد به جای شست وشوی آن با مواد شوینده از نرم نماینده مو بهره ببرید.

معجزه دستمال مرطوب آرایشی

شاید باورپذیر نباشد اما می توانید امتحان کنید و شیشه های اتومبیل خود را با دستمال های مرطوب آرایشی تمیز کنید. این روش ساده سبب می گردد شیشه های اتومبیل از تمیزی برق بزنند.

مایع شیشه شور برای شست وشوی چراغ اتومبیل

اگر می خواهید چراغ های اتومبیل تان نور شفافی بتاباند و تمیز گردد برترین روش استفاده از مایع شیشه شور برای شست وشوی آن ها است.

براق شدن شیشه ها با مخلوط الکل و مایع ظرف شویی

4 پیمانه الکل و 2 قاشق چای خوری مایع ظرف شویی ترکیب ایده آلی برای شست وشوی شیشه ها است. مخزن شیشه شور اتومبیل را با این مخلوط پر کنید تا موقع باران، شیشه ها پر از لک نشوند.

تمیز کردن لاستیک ماشین با نوشابه

برای تمیز کردن لاستیک های ماشین میزانی نوشابه روی دستمال بریزید و روی لاستیک ها بکشید این کار سبب برق زدن لاستیک ماشین می گردد. اما دقت کنید نوشابه روی بدنه ماشین نریزد چون رنگ آن را از بین می برد.

شست وشوی بدنه ماشین با جوش شیرین

برای اینکه بدنه ماشین تان تمیز گردد و برق بزند 1/4پیمانه جوش شیرین را با یک چهارم پیمانه مایع ظرف شویی در ظرفی مناسب بریزید و در میزان متناسبی آب (حدود2 لیتر) حل کنید. در گالن را ببندید و آن را خوب تکان دهید. سپس اتومبیل تان را با این محلول بشویید. خواهید دید اتومبیل شما از تمیزی برق می زند.

شست وشوی بدنه اتومبیل با آب و صابون

دوده ها، روغن های چرب که از رفت وآمد به پمپ بنزین و مکانیکی روی بدنه اتومبیل می نشینند، رنگ بدنه را به مرور زمان کدر می نمایند. این لکه ها را با یک دستمال پاک کنید و بعد با آب و صابون آن را دقیق بشویید تا رنگ اتومبیل کدر نگردد.

خوشبو شدن محفظه داخل اتومبیل با قهوه

برترین بوگیر برای ماشین ترکیب عطر قهوه و عطر غیر روغنی محبوب خودتان، است. برای این کار دانه های قهوه آسیاب نشده را داخل یک توری بریزید و روی دانه ها عطر و ادکلن مورد علاقه خود را بپاشید.

برترین زمان شست وشوی ماشین

برترین زمان شست وشوی ماشین هنگامی است که هنوز موتور ماشین داغ است. بهتر است اتومبیل را در روزهای گرم بشویید و بعد از شست وشو سریع خشک کنید تا بدنه ماشین لک نگردد.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب ترفندهایی برای مصرف سوخت کمتر خودرو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برق انداختن ماشین بدون هزینه اضافی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق انداختن ماشین بدون هزینه اضافی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید