بینالود زیرساخت ها و پتانسیل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را دارد

به گزارش وبلاگ حسامم خراسان رضوی، مهدی روزبهانی رئیس هیأت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده (ماده کریتریوم) با حضور بیش از 80 رکابزن از شهرهای مختلف استان و بعلاوه دوچرخه سوارانی از استان کرمان در شهر تازه بینالود با حمایت و پشتیبانی شرکت عمران شهر تازه بینالود برگزار شد.

بینالود زیرساخت ها و پتانسیل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را دارد

وی اضافه نمود: مسابقات در چهار رده سنی پیشکسوتان (45+ سال)، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در راستای به مسافت 2500 متر که برای رده سنی پیشکسوتان و نوجوانان 5 دور، جوانان 7 دور و بزرگسالان 12 دور برنامه ریزی شده بود برگزار گشت و در خاتمه به 8 نفر برتر رده سنی بزرگسالان و 6 نفر برتر رده سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان حکم قهرمانی و جوایز نقدی به وسیله شرکت عمران شهر تازه بینالود اهداء گشت.

روزبهانی در خاتمه ضمن تشکر از مساعدت و همکاری مدیر عامل و کارکنان شرکت عمران شهر تازه بینالود و بعلاوه مردم مهمان نواز این شهر گفت: بینالود با برگزاری بی نقض این رویداد و بعلاوه وجود زیر ساخت ها، توان برگزاری مسابقات کشوری را دارد.

حمیدرضا یزدانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه بینالود در مورد میزبانی و برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به ابلاغ دستور مهندس طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای تازه کشور در سال های گذشته، مبنی بر ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در شهرهای تازه کشور، شهر تازه بینالود هم با ساخت و اجرای زیر ساخت ها از قبیل: ساخت کتابخانه عمومی شهر، سالن چند منظوره ورزشی مجهز، 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال، احداث 4 کیلومتر راستا دوچرخه سواری عمومی و ایجاد پارک های ورزشی و بعلاوه آمفی تئاتر روباز(در حال ساخت) در این خصوص اهتمام ورزیده و در مقوله ورزش هم گام های موثری برداشته است.

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری هم به همین دلیل و ایجاد انگیزه در بین جوانان و خانواده های شهروندان با همکاری هیأت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی انجام پذیرفت.

یزدانی در خاتمه اضافه نمود: این شهر قابلیت برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را دارد و امیدوار است با برنامه ریزی دقیق این شهر بتواند میزبان سایر مسابقات ورزشی هم باشد.

در خاتمه، مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مدیران و مسئولان شرکت عمران، بخشدار بخش احمدآباد و مردم بینالود برگزار و به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهداء گشت.

شهر تازه بینالود دومین شهر نوین استان است که عملیات اجرایی آن در سال 1381 شروع شد، این شهر در 55 کیلومتری جاده مشهد و نیشابور واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "بینالود زیرساخت ها و پتانسیل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بینالود زیرساخت ها و پتانسیل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید