تریلر داستانی Exoprimal دنیای این بازی چند نفره را معرفی می نماید

به گزارش وبلاگ حسامم، شرکت کپکام یک تریلر تازه از داستان بازی اگزوپرایمال (Exoprimal) منتشر کرد. همینطور اینکه در کنار این تریلر تعدادی تصویر از این بازی اکشن منتشر شد. اگزوپرایمال یک عنوان تیمی با زمینه دایناسورها بوده که سبک بسیار خاصی دارد. کپکام نیز تمام کوشش خود را نموده تا این بازی محتوای خوبی داشته باشد. در تریلر تازه به دو دایناسور تازه این بازی به نام های دیلوفاسوروس (Dilophasaurus) و کارنوتاروس (Carnotaurus) اشاره خواهد شد.

تریلر داستانی Exoprimal دنیای این بازی چند نفره را معرفی می نماید

اگزوپرایمال در این مدت اطلاعات زیادی دریافت کرد. از جمله این اطلاعات دو دایناسور تازه که نشان می دهد بازی دارای دشمنان متنوع است.

  • دیلوفاسوروس: یک دایناسور که توانایی پرتاب سم خود را دارد.
  • کارنوتاروس: یک هیولای بسیار بزرگ که در پی مبارزه تن به تن و از راه نزدیک است.

بازیکنان در برابر این دشمنان با زره های بسیار قدرتمند خواهند رفت. نام این رزه ها اگزوسوت (Exosuit) است. هر اگزوسوت یک قابلیت خاص داشته و به بازیکنان قابلیت های خاصی می دهد. برای مثال اسکای ویو (Skywave) به بازیکنان توانایی پرواز و خوب کردن هم تیمی ها را می دهد. همینطور اینکه قابلیت حرکت سریع را دارد.

یکی دیگر از اگزوسوت ها موراسامه (Murasame) است. این اگزوسوت به بازیکنان اجازه خواهد داد تا از هم تیمی های خود در برابر حملات سنگین دفاع کند. همینطور اینکه ظاهری مثل سامورایی داشته که بسیار جالب است.

بازیکنان می توانند اگزوسوت های خود را بسازند. در اگزوپرایمال سلاح ها و زره های مختلف وجود داشته تا بازیکنان بتوانند طبق سلیقه خود هرچه می خواهند بسازند. از طرفی تعدادی حرکت (Emote) نیز وجود دارد تا بتواند به راحتی با هم تیمی ها بدون احتیاج به میکروفون ارتباط برقرار کرد. در این بازی شما می توانید اگزوسوت خود را ارتقاء داده تا بازی را برای خود راحت تر کنید.

یکی از موارد دیگر در این بازی ریگ ها (Rigs) است. این موارد به بازیکنان توانایی های اضافه ای می دهد. برای مثال یک ریگ تیغه (Blade Rig) در بازی وجود داشته که از طریق آن بازیکنان می توانند یک تیغه را به سمت دشمنان پرتاب نمایند. نکته جالب اینجاست که حتی کرکتر اصلی بازی هم به طور کامل قابل شخصی سازی است.

نام کرکتر اصلی بازی ایس (Ace) است. او در سال 2043 زندگی نموده و دایناسورها دنیای او را فرا گرفته اند. هواپیمایی که ایس را حمل می کرد به درون یک جزیره به نام بیکیتوآ (Bikitoa) سقوط می نماید. حال اینجاست که تیم او باید کوشش کند تا زنده مانده و دایناسورهای دشمن را شکست دهد.

در جزیره بیکیتوآ همه افراد دشمن شما نیستند. بلکه در این بازی شخصی به نام مگنوم (Magnum) وجود دارد که اطلاعات مورد احتیاج در خصوص این موجودات خطرناک را در اختیار شما قرار می دهد. همینطور اینکه به شما یاری خواهد نمود تا از این شرایط فرار کنید.

اگزوپرایمال در سال 2023 میلادی برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر داستانی Exoprimal دنیای این بازی چند نفره را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر داستانی Exoprimal دنیای این بازی چند نفره را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید