حضور مجدد هنرجویان در دوره های آموزش صنایع دستی قزوین

به گزارش وبلاگ حسامم، معاون صنایع دستی قزوین از فعالیت مجدد دوره های آموزش حضوری صنایع دستی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

حضور مجدد هنرجویان در دوره های آموزش صنایع دستی قزوین

بهگزارش میراثآریا به نقل ازروابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، سید میثم حصاری روز شنبه 17 خرداد ماه 1399 با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی برای مقابله با این بیماری، دوره های آموزش عمومی صنایع دستی قزوین و شهرستان های تابعه از اوایل اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده بود که خوشبختانه از روز گذشته 17 خرداد ماه و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی فعالیت دوره های آموزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در خانه داعی، ندامتگاه مرکزی قزوین، کانون معلولین توانا و شهرستان ها از سر گرفته شد.

او اضافه نمود: این کلاس ها شامل دوره های آموزش عمومی صنایع دستی در رشته های زیورآلات سنتی، تراش سنگ، گیوه بافی، سفالگری، تذهیب، نگارگری و چرم دوزی است که با حضور حداقلی هنرجویان برگزار می گردد.

معاون صنایع دستی قزوین توضیح داد: در زمان تعطیلی دوره ها و کارگاه های آموزش صنایع دستی در دوران شیوع ویروس کرونا، آموزش از راه دور برای علاقه مندان به فراگیری رشته های مختلف صنایع دستی با استفاده از فضای مجازی فراهم شد و هنرجویان در این مدت توانستند به وسیله صفحه اختصاصی اداره کل استان در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/miras-qazvin آموزش ها را دنبال نمایند.

او گفت: امیدواریم با برگزاری مجدد دوره ها و حضور هنرجویان در کلاس های آموزشی زمینه مناسبی برای توسعه و ترویج صنایع دستی و ایجاد انگیزه برای فراگیری رشته های مختلف این صنعت، در سال جهش فراوری فراهم گردد.

منبع: میراث آریا

به "حضور مجدد هنرجویان در دوره های آموزش صنایع دستی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مجدد هنرجویان در دوره های آموزش صنایع دستی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید