خبرنگاران شهر زاهدان و زابل همچنان در شرایط قرمز هستند

به گزارش وبلاگ حسامم، زاهدان- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت:2 شهر زاهدان و زابل در این استان همچنان قرمز هستند و شرایط هشدار شهر خاش نیز از قرمز به زرد تغییر پیدا نموده است.

خبرنگاران شهر زاهدان و زابل همچنان در شرایط قرمز هستند

عباسعلی ارجمندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ حسامم اظهارداشت: روز شنبه هفته آینده تصمیم گیری جدیدی در ستاد استانی و ملی در مورد ادامه محدودیت ها انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: تا این لحظه تصمیم بر این است که محدودیت ها در سیستان وبلوچستان تا هفته بعد ادامه داشته باشد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان وبلوچستان بیان نمود: نگاه ما این است که محدودیت های هوشمند در حوزه شهرهای قرمز این استان ادامه داشته باشد.

وی اعلام نمود: محدودیت ترددها از 9 شب تا چهار صبح، تعطیلی آرامستان ها و تالارها در هفته بعد در سیستان وبلوچستان قطعی خواهد بود.

ارجمندی اضافه نمود: در مورد تعطیل بودن یا نبودن اصناف سیستان وبلوچستان نیز قرار به تصمیم گیری های است که مراتب اطلاع رسانی می شودـ

وی توضیح داد: کاهش قطعی ترددها را در بین شهرها و استان ها در طول اجرای 2 هفته محدودیت های هوشمند شاهد هستیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان با بیان اینکه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی براساس دستورالعمل شرایط های هشدار قرمز، زرد و نارنجی و عملکرد یک سومی و دوسومی آنان در محیط کار نظارت شده است، گفت: میزان رعایت پروتکل ها در ادارات و سازمان های استان حدود 80 درصد، داروخانه ها 73 درصد، بیمارستان ها بیش از 81 درصد و رستوران ها 72 درصد برآورد شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهر زاهدان و زابل همچنان در شرایط قرمز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهر زاهدان و زابل همچنان در شرایط قرمز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید