هدایت برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

به گزارش وبلاگ حسامم، در صورتی که از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه های هنری در آخر هفته را دارید، گزارش حاضر توضیح خبرنگاران از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه های شهر تهران در آخر هفته است.

هدایت برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

نقش محال

نقش محال نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی تهران، خیابان حضرت ولی عصر (عج) ، روبروی بزرگراه نیایش ، بلوار اسفندیار در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 26 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 15 الی 17 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22024847

فرصت

نمایشگاه گروهی فرصت که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند مرتضی احمدوند، احمد اسفندیاری، پروانه اعتمادی و... اختصاص دارد، در خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 17 الی 21 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88836671

نقاشی های لیلا مهرور

نمایشگاه انفرادی نقاشی نقاشی های لیلا مهرور که به نمایش آثار این هنرمند اختصاص دارد، در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه. بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک 19 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 2 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22212629

نقاشی روی بشقاب چینی از هلیا ابراهیمی قاجار

نمایشگاه انفرادی هلیا ابراهیمی که شامل نقاشی هایی رو بشقاب چینی است، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 4 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22541589

تذکره ای کوتاه در باب احوالات در برزخ نشستن

تذکره ای کوتاه در باب احوالات در برزخ نشستن نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار فاطی سادات اختصاص دارد. این نمایشگاه که تا تاریخ 6 اسفند ماه ادامه دارد، در گالری شریف به نشانی تهران، میدان قدس ، خیابان شریعتی ،کوچه ماهروزاده، پلاک 11 درحال برگزاری است. علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه هنری همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 20 به این گالری مراجعه نمایند.

شماره تلفن هماهنگی: 22724931

اندود

نمایشگاه انفرادی نقاشی اندود که به نمایش آثار هما عبداللهی اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه دوم درحال برگزاری است و تا تاریخ 3 اسفند ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه بعلاوه همه روزه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88324828

باتلاق

باتلاق نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار مهدی راحمی اختصاص دارد و در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران ،خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 درحال برگزاری است.

این نمایشگاه هنری که تا تاریخ 2 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22922538

شهری برای همه

شهری برای همه نام نمایشگاه انفرادی چیدمانی است که در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 3 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88324828

بنگر

نمایشگاه گروهی بنگر که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک 154، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 3 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88315061

گنجینه

گنجینه نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری،شماره 64 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 4 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88493141

نهان (فصل1)

نمایشگاه انفرادی نهان (فصل1) که به نمایش آثار علیرضا چیتایی اختصاص دارد، در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی 3 . پلاک 5 . طبقه همکف و اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 13 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 021-8882 5322

وان میلیون

وان میلیون نام نمایشگاه گروهی است که در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره148 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 3 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88325376

پشت پرده زنبوری

نمایشگاه گروهی پشت پرده زنبوری در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک 5 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 23 فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88828489

هر ابری یک آستر نقره ای دارد

نمایشگاه گروهی هر ابری یک آستر نقره ای دارد به گردآوری شهرام انتخابی و آسیه سلیمیان است که در نگارخانه آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک 10 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 2 اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدنمایندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88727083

آدم ها و افسانه ها

آدم ها و افسانه ها عنوان نمایشگاه مجموعه ای از آثار بهرام دبیری است که به انتخاب امراله فرهادی آردکیان، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و مجید عباسی در نگارخانه ویژه بازنشر و به نمایش درمی آید.

آثار انتخاب شده به تعداد محدود 30 نسخه از هر کدام روی مقواهای ایتالیائی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه پولو) و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی کوب شده است.

این نمایشگاه که تا 20 اسفند ماه در نگارخانه ویژه به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم جنوب غربی میدان سوم، ساختمان شماره 5 در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هدایت برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایت برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید