سامسونگ گلکسی A52s 5G؛ گوشی فایوجی که احتمالا همه ما دوستش داریم

به گزارش وبلاگ حسامم، گوشی های میان رده سری A سامسونگ پرطرفدار و محبوب هستند اما باز در میان آن ها بعضی مدل ها دُردانه محسوب می شوند و همه چشم انتظار معرفی آن ها هستند.

سامسونگ گلکسی A52s 5G؛ گوشی فایوجی که احتمالا همه ما دوستش داریم

ساسونگ A52 5G از جمله این گوشی ها است و بی شک یکی از برترین میان رده های 5G سامسونگ و جهان محسوب می گردد و در فروش بالای آن نباید شک کرد.

سامسونگ برای ادامه فرایند این فروش بالای خود، در تدارک عرضه یک گوشی ارتقایافته گلکسی A52 5G به نام A52s 5G است که از مدت ها قبل شایعات زیادی درباره مشخصات آن منتشر شده و تقریبا دیگر اکنون می دانیم با چه پردازنده و سخت افزاری عرضه می گردد. قرار است این گوشی در اواخر ماه آگوست (اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریورماه 1400) منتشر گردد.

از هم اکنون، بسیاری از رسانه های تحلیل گر بازار پیش بینی می نمایند که گوشی گلکسی A52s 5G هم یکی از پرفروش ترین اسمارت فون های سال باشد؛ اگرچه در نیمه دوم سال عرضه می گردد و رقابت سختی با گوشی های تازه وارد بازار خواهد داشت.

مشخصات گلکسی A52s 5G

مطابق آنچه که در سایت هایی مانند منتشر شده است؛ گوشی گلکسی A52s 5G یک تفاوت عظیم با گوشی A52 5G دارد و آن تراشه مرکزی آن است. گوشی A52 فایوجی فعلی از تراشه اسنپدراگون 750G سود می برد ولی در مدل A52s 5G شاهد تراشه قوی تر و بهتر اسنپدراگون 778G خواهیم بود.

یک نسخه از این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای اروپا عرضه می گردد ولی مدل دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازارهای دیگر می گردد.

مشخصات ظاهری و طراحی گوشی ها تفاوتی نخواهد کرد و شاهد صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با حفره ای برای دوربین سلفی، حاشیه های باریک و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهیم بودیم.

ماژول دوربین مستطیلی گوشی A52 5G دوباره در گوشی تازه تکرار خواهد شد و شامل چهار لنز به همراه یک فلش LED است. گلکسی A52 فعلی در پنل پشت به دوربین اصلی 64 مگاپیکسل f/1.8، دوربین 12 مگاپیکسل اولتراواید f/2.2 و دو دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو و تشخیص عمق مجهز است. در پنل جلو گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسل تعبیه شده که با لنز واید قادر به ضبط فیلم های 4K مانند دوربین عقب است.

احتمالا، روی گوشی گلکسی A52s 5G با یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 25 وات، بلوتوث 5.2، پشتیبانی از دو سیم کارت، اندروید 11، رابط کاربری One UI 3.1 و استاندارد ضد آب IP67 عرضه می گردد.

روی این گوشی مودم 5G اسنپدراگون X53 کوالکام با حداکثر سرعت دانلود 3.7 گیگابیت بر ثانیه سوار شده است که هر دو نوع شبکه های 5G با فرکانس زیر 6 گیگاهرتز و امواج mmWave را پشتیبانی می نماید.

مهم ترین نکته گفتنی در ارتباط با گوشی گلکسی A52s 5G، پشتیبانی از وای فای Wi-Fi 6E است. یعنی ضمن اینکه روی این گوشی میان رده بسیار خوش ساخت و با کیفیت، وای فای 6 پشتیبانی می گردد؛ از تازهترین استاندارد وای فای به نام وای فای 6E هم حمایت می نماید.

پشتیبانی از فناوری MU-MIMO با حداکثر سرعت 2.9 گیگابیت بر ثانیه، برترین خبر برای کاربران عادی است که این گوشی را خریداری می نمایند.

به همین علت، می گوییم که بی صبرانه منتظر عرضه گوشی گلکسی A52s 5G هستیم؛ چون یک میان رده کاملا به روز و ارتقایافته است. البته، قیمت آن کمی بیشتر از گوشی گلکسی A52 فایوجی است و تقریبا با قیمت 449 یورو به فروش خواهد رفت.

منبع: شبکه چی

به "سامسونگ گلکسی A52s 5G؛ گوشی فایوجی که احتمالا همه ما دوستش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A52s 5G؛ گوشی فایوجی که احتمالا همه ما دوستش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید