سود سهام عدالت مرحله سوم چه زمان واریز می شود؟

به گزارش وبلاگ حسامم، اواخر اسفند ماه بود که سود سهام عدالت سال 1400 و 99 به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد. سودی که مبلغ آن برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی حدود یک میلیون تومان و برای دارندگان سهام 532 هزار تومانی حدود 550 هزار تومان بود.

سود سهام عدالت مرحله سوم چه زمان واریز می شود؟

همزمان با واریز اولین مرحله سود سهام عدالت اعلام شد که برخی از افراد از دریافت این سود جا مانده اند. دلیل این مساله مسائل حساب سهامداران عنوان و اعلام شد در صورتی که مسائل حساب این افراد برطرف شود، سود سال های پیشین به حساب آنها واریز می شود.

حالا در آخرین اطلاع محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده که سود سهام عدالت مرحله سوم قرار تا نیمه تیر ماه پرداخت شود. این مقام مسئول زمان دقیق واریز سود را اعلام نکرده اما به نظر می رسد که سهامداران برای دریافت این سود حداکثر یک ماه دیگر باید منتظر بمانند.

مهدی نعمتی، روابط عمومی شرکت سپرده گذاری هم چندی پیش به وبلاگ حسامم گفته بود که در سال جاری چند نوبت واریز سود سهام عدالت خواهیم داشت و افرادی که در اسفندماه پیروز به دریافت سود سهام خود نشده اند، می توانند با اصلاح مسائل حساب خود برای دریافت این سود اقدام کنند.

چه کسانی سود مرحله سوم را می گیرند؟

سومین مرحله سود سهام عدالت برای افرادی واریز می شود که اسفند ماه از دریافت سود جامانده اند. یعنی افرادی که اطلاعات حساب آنها به دلایل مختلف مسائلی داشته است.

این افراد به دلیل شماره شبای نامعتبر و حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت، سود خود را دریافت نکردند.

در اردیبهشت ماه برخی از این افراد اطلاعات حساب خود را تکمیل کردند و توانستند سود سهام خود را دریافت کنند. اما همچنان تعداد زیادی از دارندگان سهام عدالت سود خود را دریافت نکرده اند. شرکت سپرده گذاری مرکزی فرصت دوباره ای برای تکمیل اطلاعات و پرداخت سود به این افراد داده و اعلام کرده این سود نهایتا تا نیمه تیرماه واریز می شود.

به گفته حسنلو یک میلیون و 800 هزار سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند.

منبع: تجارت نیوز

به "سود سهام عدالت مرحله سوم چه زمان واریز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت مرحله سوم چه زمان واریز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید