شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها ، قیمت مصوب، موعد تحویل و روش پرداخت

به گزارش وبلاگ حسامم، گروه خودروسازی آرین پارس موتور برای منتخبان محصول لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها با نوبت دریافت پاییز 1402، پیامک واریز وجه ارسال نموده تا از امروز شنبه 17 تیر برای واریز اقدام نمایند.

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها ، قیمت مصوب، موعد تحویل و روش پرداخت

به گزارش وبلاگ حسامم، برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور، اولویت نوبت اول پاییز 1402 کسب نموده اند، فراخون تکمیل وجه به وسیله این شرکت صادر شده تا از ساعت 10 صبح امروز شنبه 17 تیر به مدت چهار روز تا سه شنبه 20 تیر برای واریز مبلغ خودرو اقدام نمایند.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت نام می توانند صرفا به صورت آنلاین و به وسیله سایت به نشانی به نشانی sales.lamari.ir اقدام نمایند.

شرایط فروش لاماری ایما به صورت پرداخت با قیمت قطعی معادل یک میلیارد و 556 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری است. رنگ های قابل عرضه لاماری ایما در این طرح سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز خواهد بود.

لازم به ذکر است که قیمت فوق الذکر معین شده به وسیله شرکت آرین پارس موتور است و تا به امروز شورای رقابتی برای محصول لاماری ایما قیمت پایه مصوب معین ننموده است؛ البته شورای رقابت مجدد قرار است برای معین تکلیف خودروهای مونتاژی (پس از بلاتکیفی دو ماهه و عدم توجه به قیمت های معین در جلسه امروز (شنبه) خود تصمیم گیری کند که ممکن است امروز قیمت مصوب این خودرو به وسیله شورای رقابت معین گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها ، قیمت مصوب، موعد تحویل و روش پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها ، قیمت مصوب، موعد تحویل و روش پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید