مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس لو رفت

به گزارش وبلاگ حسامم، بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، سری ردمی K50 شامل سه گوشی ردمی K50، K50 پلاس و K50 پرو پلاس است و حالا به لطف یکی از افشاگران می توانیم به مشخصات کلیدی گران ترین مدل این خانواده بپردازیم.

مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس لو رفت

به گفته این افشاگر، ردمی K50 پرو پلاس از نمایشگر حفره دار بهره می برد که این حفره در بخش مرکزی قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. همچنین حسگر اثر انگشت زیر این نمایشگر AMOLED قرار گرفته است و مانند نسل قبلی، با رفرش ریت 120 هرتز سروکار خواهیم داشت.

قلب تپنده این گوشی چیپست پرچم دار اسنپدراگون 898 است که تا چند ماه دیگر رسما معرفی می شود. ظرفیت باتری این گوشی بیش از 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات، کاربران برای شارژ شدن آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. شیائومی احتمالا برای این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می کند و یک دوربین پریسکوپی هم آن را همراهی خواهد کرد. گفته می شود اوایل 2022 کاربران چینی می توانند این گوشی ها را بخرند.

برای ارزان ترین مدل این خانواده یعنی ردمی K50 هم انتظار بهره گیری از اسنپدراگون 888 را داریم و به نظر می رسد مدل پرو هم همراه با چیپست اسنپدراگون 898 به دست کاربران می رسد. مطمئنا طی هفته ها و ماه های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی ها فاش می شود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید