میزجلومبلی جدید و مناسب با مبل راحتی؛ دیجی چوب

به گزارش وبلاگ حسامم، دکوراسیون نشیمن به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال پر رفت و آمدترین فضاهای منزل از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل هم هست که غالبا باید در انتخاب هر کدام از وسایل و عناصر موجود در این بخش از خانه نهایت دقت و حوصله را به کار برد.

میزجلومبلی جدید و مناسب با مبل راحتی؛ دیجی چوب

به گزارش وبلاگ حسامم بنابر اعلام فروشگاه دیجی چوب، در بین انواع مبلمانی که افراد برای منازل خود و همچنین محیط کار و غیره فراهم می کنند مبل های راحتی جزو آن دسته از مبل هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و تا حدود بسیار زیادی در بین مردم جا افتاده اند و خانواده ها تمایل دارند که حداقل یک دست از این مبلمان را در منزل خود در قسمت پذیرایی و نشیمن داشته باشند. در نتیجه انتخاب جلو مبلی مناسب با مبل راحتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میز جلو مبلی به دکوراسیون و مبلمان شما جلوه می دهد و آن را کامل می کند. اگر در انتخاب میز جلو مبلی تان دقت کنید و کمی وقت و حوصله به خرج بدهید، مطمئن باشید زیبایی دکوراسیون تان را دو چندان خواهید کرد.

میز جلو مبلی و عسلی ها برای مبلمان استفاده می شوند از این رو باید آنها را با مبلمان راحتی یا مبلمان مدرن ست کنیم چه از جهت رنگ و چه از جهت متریال.علاوه بر این از نظر ابعاد و اندازه سعی کنید میزی خریداری کنید که متناسب با مبل راحتی شما باشد.

ارتفاع میز جلو مبلی، چه قدر باید باشه؟

ارتفاع میز جلو مبلی برای مبل های راحتی، کمی نسبت به جلو مبلی پذیرایی پایین تر است. بنابراین بهتر است میز جلو مبلی راحتی را با ارتفاع کمتری انتخاب کنید.

مشاهده قیمت در وب سایت www.Digichoob.com

متریال میز جلو مبلی

میزجلومبلی دارای تنوع در متریال بوده و معمول ترین متریال برای آن چوب است. چوب مورد استفاده در میزجلو مبل از انواع چوب راش، گردو، افرا، بلوط و… می باشد. البته فلز، شیشه و استیل نیز از سایر متریال است که در تولید میز جلو مبلی می توان از آن استفاده کرد. معمولا از میز جلو مبلی در فضای نشیمن یا پذیرایی منازل استفاده می شود و مانند دیگر مبلمان دارا؟>ی تنوع زیادی است. و بهتر است در خانه ای با دکوراسیون مدرن از میز جلومبلی مدرن و در منازل کلاسیک از میزجلو مبلی کلاسیک استفاده کنید. قطعا قیمت میز جلو مبلی کلاسیک بدلیل منبت کاری انجام شده روی چوب که هنر دست است نسبت به میزجلو مبلی مدرن گرانتر می باشد.

انواع میز شیشه ای جلو مبلی

میزهای شیشه ای که جهت پذیرایی ساخته و طراحی شده اند معمولاً اندازه های بزرگی دارند که اگر همین میز ها جلو مبل از جنس چوب بودند به علت ابعاد زیادی که اشغال می کنند باعث می شدند در داخل دکوراسیون شما چندان جالب به چشم نیاید.

مشاهده قیمت در وب سایت www.Digichoob.com

انواع مدل میز جلو مبلی

میز جلو مبلی گرد

میز جلو مبلی بیضی

میز جلو مبلی مستطیل

میز جلومبلی مربع

شما باید مناسب با مبلمان راحتی خود و چیدمان اتاق طرح دلخواه را انتخاب کنید. میز با طراحی منحنی، برای فضاهای کوچک مناسب تر است. به دلیل وجود انحنا در گوشه های میز، محدوده حرکتی بهتری در اطراف میز ایجاد می شود.

دسته دیگر از میزهای جلو مبل، چهارگوشه طراحی می شوند. در صورتی که فضای بزرگ تری دارید، می توانید از انواع میزجلو مبل مربع یا مستطیل استفاده کنید. میزهای جلو مبلی فانتزی از انواع دیگر میز پذیرایی هستند. این میزهای جلو مبل اصولا شکل خاصی ندارند و از ترکیب چند طرح هندسی به وجود می آیند که کاربرد آنها بیشتر در دکوراسیون مدرن است.

مشاهده قیمت در وب سایت www.Digichoob.com

عملکرد میز جلو مبلی

چنانچه مایل هستید وسایل پذیرایی و یا دیگر لوازم خود را در داخل میز جلوی مبل نگهداری کنید. توصیه می شود از میزهایی که در طبقه پایین خود قفسه دارند و یا برخی ازمیزهای جلو مبل کشو بندی شده اند استفاده کنیدبا این کار هم وسایل شما از نظر ها پنهان است و اینکه دسترسی آسانی به آن ها دارید.

برخی از میزهای جلو مبل در کنار خود عسلی های کوچکتر دارند که برای راحتی بیشتر می توانید از آن ها استفاده کنید. و به هنگام پذیرایی و یا دیگر موارد مورد نیاز به راحتی جابجا نموده و در نزدیکی مبل قرار دهید.

قابل تنظیم بودن ارتفاع میزجلو مبل میتواند به عنوان یکی از ویژگی خوب آن باشد، در حالتیکه اگر شما قصد جابجایی میز خود را دارید این ویژگی سبب میشود ارتفاع میز خود را با سطح هر نوع مبل راحتی که دارید تنظیم کنید.

همچنین اگر درخصوص ایمنی کف اتاق جهت قرار دادن میز جلومبلی بر آن کمی نگران هستید. این اطمینان را حاصل کنید پایه های میز از محافظ برخوردار باشد.

برخی از میزهای جلو مبلی چرخدار هستند اگر شما اینگونه میز ها را میپسندید. دقت داشته باشید که چرخ های پایه ها امکان قفل شدن داشته باشند . تا هنگامی که نوشیدنی و یا سایر لوازم را بر رو آن قرار میدهید سُر نخورد.

رنگ میز جلو مبلی

رنگ میز جلو مبل نیز موضوع دیگری است که باید در زمان خرید توجه بسیاری به آن داشته باشید. بهتر است به سراغ میزی بروید که رنگ بدنه آن با مبلمان راحتی شما هماهنگ باشد. برای مثال رنگ چوب بدنه و پایه های مبلمان راحتی شما باید با میز جلو مبلی تان هماهنگ و متناسب باشد.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی و فروش: 02166300923

ارتباط در واتساپ و تلگرام: 09036231055

برند برتر سال 1398

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "میزجلومبلی جدید و مناسب با مبل راحتی؛ دیجی چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزجلومبلی جدید و مناسب با مبل راحتی؛ دیجی چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید