ناکافی بودن وام مرحله نخست، علت توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: دلیل توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان ناکافی بودن وام مرحله نخست است

ناکافی بودن وام مرحله نخست، علت توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ حسامم از اهواز، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در جریان بازدید از واحد های مسکونی شهرک امام رضا (ع) مسجدسلیمان دلیل کندی و توقف ساخت واحد های مسکونی شهرک امام رضا (ع) در مسجد سلیمان را افزایش قیمت مصالح ساختمانی و ناکافی بودن وام مرحله نخست ساخت مسکن خاطرنشان کرد.

او گفت: با وجود 2 سال از گذشت زلزله تیر 1398 در این شهرستان، پیشرفت فیزیکی طرح 544 واحدی این شهرک حدود 40 درصد است که با پرداخت وام تکمیلی، سرعت ساخت و ساز واحد های احداثی در این شهرک شتاب خواهد گرفت.

جنتی کارمزد این وام 500 میلیون ریالی را که با پیگیری بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان مصوب و ابلاغ شده 4 درصد دانست که متقاضیان دریافت این وام می توانند با معرفی نامه بنیاد مسکن به بانک های عامل مراجعه کنند.

در جریان زلزله 5.7 ریشتری تیر 1398 مسجدسلیمان در شمال خوزستان، یک هزار و 500 واحد مسکونی تخریب شد که به دلیل آلودگی نفتی و خطرآفرین بودن، 544 واحد در شهرک امام رضا (ع) این شهرستان جا به جا شدند.

بخشی از واحد های آسیب دیده ناشی از این زلزله در شهرک ولیعصر (عج) در 8 کیلومتری جنوب مسجدسلیمان نیز جابه جا شدند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناکافی بودن وام مرحله نخست، علت توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکافی بودن وام مرحله نخست، علت توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید