نایب قهرمانی ایرانی ها در هفته دوم، نمایندگان ترکیه قهرمان شدند

به گزارش وبلاگ حسامم، آخرین روز هفته دوم رقابت های تور جهانی زیر 18 سال با حضور داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس کشورمان در زمین های المپیک کیش برگزار گردید. پس از معرفی نفرات برتر بخش دختران ، فینال بخش پسران ما بین امیرعلی قوام و سلیمان دنیز گورسوی برای تصاحب عنوان قهرمانی برگزار گردید. در ست نخست این ملاقات گورسوی پیروز شد با نتیجه 6-7 از سد قوام خود عبور کند تا تکلیف قهرمانی در ست دوم تعیین گردد.

نایب قهرمانی ایرانی ها در هفته دوم، نمایندگان ترکیه قهرمان شدند

در ست دوم رقابت ها نیز گورسوی پیروز شد با نتیجه (6-1) به پیروزی دست پیدا کند و عنوان قهرمانی هفته دوم را از آن خود کند. کسری رحمانی و الیاس میلاد فهیم از آمریکا نیز مشترکا سوم شدند.

در فینال بخش دختران رومینا زینالی نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف ادا پینارا کاراباجاک از ترکیه رفت و در خاتمه با نتیجه (0-6 و 1-6) مقابل حریف خود باخت . نماینده ترکیه قهرمان شد و زینالی در جایگاه دوم ایستاد و نیسان جان از ترکیه و رحما جندوبی از تونس نیز مشترکا سوم شدند.

با انجام ملاقات فینال دو نفره نیز تیم درسا چراغی از ایران و ادا نونانوقلو از ترکیه به مصاف نیسا بلوت و کاراباجاک از ترکیه رفت و با نتیجه 2 بر صفر و با نتایج 1-6 و 2-6 باخته و به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در این دوره از رقابت ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان برگزار گشت، 120 تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، اقتصادی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور داشتند.

در هفته نخست این مسابقات 120 تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران و نماینده بلژیک در بخش دختران پیروز به کسب عناوین قهرمانی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نایب قهرمانی ایرانی ها در هفته دوم، نمایندگان ترکیه قهرمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمانی ایرانی ها در هفته دوم، نمایندگان ترکیه قهرمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید