پرداخت بدهی 38 زندانی تهرانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرکل زندان های استان تهران گفت: با وجود عدم برگزاری مراسم گلریزان به صورت حضوری در سال جاری، نیکوکاران تهرانی بدهی 38 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را پرداخت کردند.

پرداخت بدهی 38 زندانی تهرانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ حسامم، سیّد حشمت الله حیات الغیب در جلسه هیئت امنای کنندگی ستاد دیه استان تهران گفت: همان طور که ماه رمضان ماه بخشش بی انت های الهی است، رحمت واسعه خداوند بر بندگانی نازل می شود که بر اثر این رفتار شایسته و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، موجبات رضایتش را فراهم می کنند.

عضو هیئت امنای کنندگی ستاد دیه استان تهران با بیان اینکه برخی زندانیان نیازمند به خاطر یک اشتباه غیرعمد مثل بدهی در زندان به سر می برند، شرح داد: با وجود عدم برگزاری مراسم گلریزان به صورت حضوری در سال جاری، بحمدالله طی پیگیری مددکاران این ستاد و مذاکرات متعدد با شکات، نیکوکاران نیز آستین همت بالا زده و از ابتدای ماه مبارک رمضان تا شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) و لیالی قدر، بدهی 38 نفر را پرداخت و زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

حیات الغیب اضافه نمود: بدهی این افراد که همگی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد بودند، بالغ بر 139 میلیارد ریال بود که از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضایی، اخذ گذشت شکات توسط مددکاران کنندگی و کمک 10 میلیارد ریالی نیکوکاران استان تهران، در دومین شب از شب های لیالی قدر به آغوش خانواده بازگشتند.

عضو هیئت امنای کنندگی ستاد دیه استان تهران در انتها یادآور شد: مراسم گلریزان ماه مبارک رمضان، سال جاری به خاطر شرایط کشور و حفظ سلامتی نیکوکاران به صورت مجازی برگزار می شود و تمام این کمک ها نیز به صورت غیرحضوری جمع آوری شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا انتها ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد آزاد شده و لبخند به چهره خانواده های منتظرشان بنشانند.

شماره کارت های 6037991899675916 نزد بانک ملی و 5859837000095519 نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است همچنین شماره تماس 88861870 کنندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرداخت بدهی 38 زندانی تهرانی در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بدهی 38 زندانی تهرانی در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید