چگونگی تغییر مغز را در مغزی که خود را تغییر می دهد بخوانید

به گزارش وبلاگ حسامم، کتاب مغزی که خود را تغییر می دهد با ترجمه محمدرضا کرامتی و افسانه محمدی شاهرخی در انتشارات ارجمند منتشر شد.

چگونگی تغییر مغز را در مغزی که خود را تغییر می دهد بخوانید

به گزارش خبرنگار ، کتاب مغزی که خود را تغییر می دهد با اسم فرعی داستان هایی واقعی و شگفت انگیز از موفقیت های روانی مغز بشر اثر نورمن دویچ با ترجمه محمدرضا کرامتی و افسانه محمدی شاهرخی در انتشارات ارجمند منتشر شد.

این کتاب از یک کشف انقلابی پرده برمی دارد و می گوید: مغز انسان می تواند خود را تغییر دهد. این تغییر خارق العاده با استناد به تجربه های واقعی دانشمندان، پزشکان و بیماران کشف شده است.

فردی کتاب را به رشته تحریر درآورده که از تخصص ها و تجربه های علمی بهره مند است و این اثر، تا به امروز چندین بار در استرالیا و نیوزلند تجدید چاپ شده است.

ترکیب ماهرانه تخصص های نویسنده، جذابیت آن را برای مخاطب دو چندان نموده است و به همین علت، مخاطبان آن کلیه متخصصان در زمینه های روانشناسی، روانپزشکی، اعصاب و روان، مشاوره، روان درمانگر، مددکار اجتماعی و پزشکان عمومی هستند که علاوه بر این، این کتاب می تواند منبع اصلی دروس رشته روانشناسی بالینی در دوره کارشناسی ارشد باشد.

نورمن دویج، پزشک، روان شناس، روان کاو، شاعر، نویسنده، محقق و عضو هیأت علمی مرکز تحقیق و تربیت روانکاوی دانشگاه کلمبیا در نیویورک و دانشکده روانکاوی دانشگاه تورنتو در کانادا است و وی تا به امروز چهار بار جایزه طلایی مجله ملی کانادا را دریافت نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چگونگی تغییر مغز را در مغزی که خود را تغییر می دهد بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی تغییر مغز را در مغزی که خود را تغییر می دهد بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید