کنسرت های کرونایی و پول های بر باد رفته مردم

به گزارش وبلاگ حسامم، در پی لغو شدن کنسرت ها به مدت دو هفته گویا هنوز پول بلیت ها به طور کامل به حساب مردم واریز نشده که نارضایتی هایی در این زمینه به وجود آورده است. علت این تاخیر را از مدیر سامانه اینترنتی فروش بلیت جویا شدیم.

کنسرت های کرونایی و پول های بر باد رفته مردم

به گزارش وبلاگ حسامم به نقل از ایسنا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته سوم اسفند در اطلاعیه ای از لغو تمامی برنامه های هنری کشور تا خاتمه هفته اطلاع داد؛ تصمیمی که لغو کنسرت ها را هم در پی داشت.

علت این تصمیم توجه به توصیه های اکید بهداشتی درباره بیماری واگیردار کرونا اعلام و تدوام این شرایط منوط به آنالیز مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی صلاح عنوان شد.

به همین دلیل سایت فروش بلیت گفت که کلیه کنسرت ها تا آخر هفته لغو شده است، ولی در ادامه اعلام شد که تعطیلی کنسرت ها تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت و مبالغ خریداران با توجه به محدودیت بانک ها و درگاه های اینترنتی حداکثر تا دو هفته از طرف درگاهی که خرید نموده اند بازگردانده خواهد شد.

حال با ابراز نارضایتی هایی مبنی بر محقق نشدن این وعده، محمدحسین توتونچی - مدیر سامانه فروش بلیت ایران کنسرت - گفت: با معاون شرکت بانکی مربوطه تماس گرفتم و از او سوال کردم که چرا پول مردم را پس نمی دهند؟ به او گفتم که اسناد من نشان می دهد در چهارم اسفند، 27 میلیارد و 500 میلیون ریال و هشتم اسفند نیز 56 میلیارد ریال به حساب آنها پول واریز نموده ام. آنها از پولی که در چهار اسفند به حسابشان واریز نموده ام نصفش را هم به حساب مردم واریز ننموده اند و از پولی که هشتم ریخته ام یک ریالش را هم به حساب مردم نریخته اند.

او ادامه داد: پرسیدم که به چه دلیلی پول را از ما می گیرند و به مردم پس نمی دهند؟ مردم در اینستاگرام به تمام خواننده هایی که کنسرت داشته اند پیغام داده و سوال نموده اند که چرا پول آنها را پس نمی دهند؟ خواننده ها نیز به من زنگ می زنند و سوال می نمایند که چرا پول مردم را پس نمی دهیم؟! گرچه که ما پول را به بانک داده ایم ولی هنوز به حساب مردم واریز نشده است. خواننده ها نیز از من خواستند تا این مطلب را خبری کنیم.

وی اضافه کرد: به معاون شرکت بانکی گفتم که اگر شرکت ما کلا با 10 خواننده قرارداد داشته باشد و هر کدام از اینها دو میلیون فالوئر در اینستاگرام داشته باشند، پس 20 میلیون نفر به نظام بانکی بی اعتماد شده و علیه آن خواهند نوشت.

توتونچی بیان نمود که شرکت متبوعش با دو درگاه پرداخت دو بانک کار می نماید که یکی از بانک ها کلیه مبلغ ها را به خریداران پرداخت نموده است.

از او سوال کردیم که توجیح درگاه بانک دیگر چه بود؟ پاسخ داد: هیچ، می گویند که شبکه شتاب مشکل دارد، محدودیت دارند، پول آژانس های مسافرتی را هم باید بدهند و غیره، ولی به من اطلاع داده شده که چون بلیت های هواپیما گران تر است، در اولویت کاری آنها واقع شده است. گرچه که قیمت یک بلیت هواپیما بعضا بین 10 تا 20 میلیون است ولی یک عدد بلیط کنسرت 100 هزار تومان است؛ بنابراین تعداد افرادی که به ما زنگ می زنند و فحش می دهند، چندین برابر آژانس های هواپیمایی است.

آیا زمانی مشخص ننموده اند که کی پول ها را پرداخت نمایند؟ توتونچی در پاسخ گفت: ممکن است ظرف یک هفته دیگر این کار انجام گردد اما شعار ما این است که 10 دقیقه ای مرجوع می کنیم. به اذعان به پرداخت ملت، شرکت ما منظم ترین شرکتی است که با آنها کار می نماید ولی اکنون در حال به هم ریختن نظام کاری ما هستند. ما باید با فشاری که به لحاظ رسانه ای به آنها وارد می کنیم، افزایش زمان پرداخت پول مردم را به حداقل برسانیم. چرا مخاطب ما باید هفته دیگر به پول خود برسد، در حالی که یک هفته از کنسلی کنسرت ها گذشته است؟ پول مخاطب باید 10 دقیقه ای به حسابش واریز گردد، من که پول را دادم، پس پول مردم را پس دهند.

او در خاتمه گفت: اعتماد مشتری به ما به قدری برایم مهم است که هزینه کارت به کارت این پول ها را از جیبم می دهم و به مشتری نگفتم که هزینه کارت به کارت را از او کم می کنم. این در حالی است که ما پول هشتاد هزار بلیت را باید پس بدهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "کنسرت های کرونایی و پول های بر باد رفته مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت های کرونایی و پول های بر باد رفته مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید