موسیقی

30 در برابر 60 فریم در ثانیه؛ کدام فریم ریت برای فیلم برداری با گوشی بهتر است؟

امروزه بسیاری از گوشی های پرچم دار قادر به ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم در ثانیه یا بالاتر هستند که به طور ملموسی تصاویر را روان تر نمایش می دهد. اما آیا این افزایش فریم ریت به بهای از دست دادن کیفیت در مقایسه با 30 فریم در ثانیه به دست آمده است؟ در ادامه به همین...

3 اسفند 1402

مروری بر محصولات موبایلی سامسونگ که در سال 2022 معرفی شدند

قدم گذاشتن در مرزهای تازه فناوری روزهای پایانی سال فرصت خوبی برای مرور اتفاقات و رخدادهایی است که طی 12 ماه گذشته سپری شده است. در دنیای فناوری نیز این رویدادهای مهم، معمولا به رونمایی از محصولات و راهکارهای تازه و نوآورانه اختصاص دارد. سال 2022 شرکت سامسونگ...

28 اسفند 1401

بهترین هدفون های سال 2022 به انتخاب خبرنگاران مگ

کمتر از یک هفته دیگر، سال 2023 میلادی رسما آغاز می شود؛ در طول این یک سالی که گذشت شرکت های بزرگ فعال در زمینه تولید گجت های هوشمند محصولات متعددی را راهی بازار کرده اند که در این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های 2022 می پردازیم.

13 دی 1401

7 قطعه موسیقی برتر فیلم های 2021 تا به امروز را بشنوید

در این مطلب ما برترین موسیقی های فیلم سال 2021 تا به امروز را انتخاب و از بین آن ها یکی از برترین های هر فیلم، از کروئلا (Cruella) تا زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) را برای شنیدن آماده کردیم.

20 تیر 1401

سیامک صفری پرسه در تاریکی را به خانه نمایش دا می آورد

نمایش پرسه در تاریکی به کارگردانی سیامک صفری در خانه نمایش دا روی صحنه می رود.

12 تیر 1401

خالق جنگ ستارگان در صدر ثروتمندترین سلبریتی های دنیا واقع شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای اقتصاد نشریه فوربس فهرستی تازه از پردرآمدترین چهره های عرصه هنر و تفریح را در سال 2021 معرفی کرد.

3 خرداد 1401

عکس شلخته ترین لباس خانم بازیگر چشم رنگی ایران ! ، از گلوریا هاردی بعید بود !

به گزارش ساعدنیوز : گلوریا هاردی تولدش را کنار همسر و فرزندش با استایلی بامزه گذراند و با فالوورهایش به اشتراک گذاشت .

27 اردیبهشت 1401

بلندگوی شیشه ای سونی LSPX، S3 با قابلیت صدای 360 درجه

بلندگوی شیشه ای سونی با طراحی زیبا و منحصر یه فرد خود، طرفدارانی پر تعداد بین مخاطبان دارد. این بلندگوی زیبا می تواند بر اساس دلخواه کاربران تنظیم گردد.

13 شهریور 1400

شادی را دوباره در آغوش بگیر

حدود یک سال ونیم است که جهان، لبخند نمی زند. نیستی، آن قدر به هستی نزدیک شده که هر روز صبح با ترس ازدست دادن عزیزی به خاطر ابتلا به کرونا چشم باز می کنیم. شادی راهش را گم نموده و به همین دلیل بار خستگی را بیش ازپیش روی شانه های خودمان احساس می کنیم.

2 تیر 1400

دوره های آموزشی مدرسه تاریخ و فرهنگ مرکز دائره المعارف عظیم اسلامی

به گزارش خبرنگاران، پژوهشکده ابوریحان بیرونی، وابسته به مرکز دائره المعارف عظیم اسلامی در نیمسال نخست 1400، دوره های آموزشی غیرحضوری خود را زیر عنوان مدرسه تاریخ و فرهنگ ایران، برای علاقه مندان حوزه تاریخ، فرهنگ، هنر، علوم و... برگزار خواهد نمود.

2 اردیبهشت 1400

سوغات بهاری اپل

اپل معمولا طی سال با چند رویداد محصولات جدید خود را عرضه می کند، اما رویداد بهاره این شرکت معمولا به رونمایی از سخت افزار های جدید آن اختصاص دارد و باتوجه به سابقه شرکت می توان پیش بینی کرد که چه محصولاتی در این رویداد به روز خواهند شد.

17 فروردین 1400

الکسا مترجم همزمان شد

امروزه دستیارهای صوتی زندگی را بسیار آسانتر نموده و می توان در بسیاری موارد از آنها یاری گرفت و حتی آن را به عنوان یک همراه و دوست در نظر گرفت؛ می توان از این دستیارهای صوتی شرایط آب و هوا را پرسید یا این که از آنها خواست یک واژه را در گوگل برایتان جست و...

1 بهمن 1399

چرا گوگل نباید قابلیت جذاب Motion Sense را به پیکسل 5 بیاورد؟

قابلیت Motion Sense یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین قابلیت های پیکسل 4 است اما به نظر می رسد مانور روی آن به ضرر پیکسل 5 تمام خواهد شد. حال سوالی که پیش می آید این است: چرا Motion Sense با آن همه قابلیت های کاربردی، نباید در گوشی بعدی گوگل مورد استفاده قرار گیرد؟

3 مرداد 1399

با معروف ترین جشنواره های هنری استانبول آشنا شوید

در دنیای مدرن امروز که جذب جهانگرد یک صنعت محسوب می گردد و بسیاری از کشورها از همین صنعت نوظهور به درآمد رسیده اند، جلب مشتری یا همان جهانگرد بدل به یکی از مهمترین راه های افزایش جهانگرد شده است. علاوه بر تبلیغات کافی بر روی جاذبه های جهانگردی، ایجاد...

22 تیر 1399

سینما های نیویورک و لس آنجلس هم تعطیل شد

سینما های نیویورک و لس آنجلس نیز به دلیل خطر گسترش ویروس کرونا تعطیل شدند.

14 اردیبهشت 1399

کنسرت های کرونایی و پول های بر باد رفته مردم

در پی لغو شدن کنسرت ها به مدت دو هفته گویا هنوز پول بلیت ها به طور کامل به حساب مردم واریز نشده که نارضایتی هایی در این زمینه به وجود آورده است. علت این تاخیر را از مدیر سامانه اینترنتی فروش بلیت جویا شدیم.

29 فروردین 1399

گزارش پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر 35

پنجمین شب از جشنواره موسیقی فجر با روی صحنه رفتن 13 اجرا به کار خود خاتمه داد. اجراهایی که بعضی از آنها با طعم انتقاد و البته اظهار امیدواری برای داشتن جشنواره ای پرشورتر در سال های آینده همراه شدند. در این شب همچنین گروه حاضر در بخش کودک جشنواره به روی...

14 فروردین 1399

نقد فیلم شنای پروانه؛ روایت ژورنالیستی از گنده لات هایی که داد می زنند

محمد کارت را نمی شود متهم کرد که به سندروم فیلم هایی مثل ابد و یک روز یا مغزهای کوچک زنگ زده مبتلا شده و فیلم شنای پروانه را ساخته است. او قبل از همه با مستند خون مردگی علاقه اش را به طبقه حاشیه شهر و به خصوص دار و دسته های شرور و خلافکار نشان داده بود. شنای...

2 فروردین 1399