کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل اواخر 2022 به صورت محدود عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، اگر شایعات مربوط به اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل صحت داشته باشند، بالاخره در سال 2022 شاهد رونمایی از این محصول مجذوب کننده خواهیم بود. در رابطه با این هدست گزارش های متعددی منتشر شده و حالا مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود مدعی شده که اپل اواخر سال 2022 این محصول را به طور محدود راهی بازار می نماید.

کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل اواخر 2022 به صورت محدود عرضه می گردد

این افشاگر خاطرنشان نموده که اپل عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود را به اواخر 2022 موکول نموده و ظاهرا اوایل 2023 تعداد بیشتری از این محصول به دست کاربران می رسد. آقای مینگ-چی کو قبلا گفته بود که اپل احتمال تاخیر در فراوری این هدست را در نظر گرفته است زیرا این دستگاه نسبت به نمونه های رقیب از سخت افزاری و طراحی بسیار پیشرفته تری بهره می برد.

اگرچه تاریخ دقیق معرفی این هدست عنوان نشده، ولی احتمالا فروش آن از ماه نوامبر یا دسامبر 2022 شروع می گردد. گفته می گردد این هدست از دو نمایشگر micro OLED و یک پنل AMOLED بهره می برد. بعلاوه بعضی گزارش ها به احتمال بهره گیری از سنسورهای پیشرفته برای ردیابی حرکات دست و استفاده از چیپست قدرتمند هم اشاره نموده اند. در رابطه با قیمت این هدست هم به نظر می رسد کاربران علاقه مند به خرید آن باید حدود 3000 دلار بپردازند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل اواخر 2022 به صورت محدود عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل اواخر 2022 به صورت محدود عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید