یار اولی ها به یاری بچه ها آمد

به گزارش وبلاگ حسامم، کتابیار اولی ها نوشته فریبا شورچی، اثری کاربردی و آموزشی برای دانش آموزان پایه اول دبستان است که در آن، متن های دیکته ای منتخب برای استفاده دانش آموزان به شکل نوین تالیف و منتشر شده است.

یار اولی ها به یاری بچه ها آمد

کتابیار اولی ها نوشته فریبا شورچی، اثری کاربردی و آموزشی برای دانش آموزان پایه اول دبستان است که در آن، متن های دیکته ای منتخب برای استفاده دانش آموزان به شکل نوین تالیف و منتشر شده است. فریبا شورچی، مولف اثر که خود از معلمان با سابقه پایه اول دبستان است، در مقدمه کتاب یادآوری نموده که بعد از سه دهه تجربه آموزش به نوآموزان، تصمیم گرفته تجارب این سال های طولانی در زمینه آموزش نوآموزان را در اختیار آموزگاران این مقطع تحصیلی، والدین دانش آموزان و محصلان و آینده سازان کشور قرار دهد. در بخشی از مطالب ابتدای کتاب آمده است:یکی از ارکان اساسی رشد و توسعه مالی، اجتماعی و فرهنگی کشورها، آموزش و پرورش است که دوره های آموزشی مختلفی دارد و مهم ترین، حساس ترین و اساسی ترین دوران آموزشی، دوره آموزش ابتدایی است.

کتابیار اولی ها نوشته فریبا شورچی، با تصویرگری اسرا نورایی و فریبا حاج محمدخانی و ویراستاری سروش ابراهیمی اوریمی در 60 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 75000 تومان از سوی انتشارات سروش سپهر منتشر شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "یار اولی ها به یاری بچه ها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یار اولی ها به یاری بچه ها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید