224 اثر به دومین جایزه کتاب سال فارس ارسال شد

به گزارش وبلاگ حسامم، مهدی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، گفت: با ارسال بیش از 220 اسم کتاب از سوی نویسندگان و ناشران، کار جمع آوری آثار برای رقابت در دومین جایزه کتاب سال استان فارس به سرانجام رسید و به زودی آثار برای داوری به موسسه خانه کتاب ایران ارسال خواهد شد.

224 اثر به دومین جایزه کتاب سال فارس ارسال شد

وی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال استان فارس به هیچ اسم تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: البته شماری عناوین کتاب به این تعداد اضافه نموده می گردد زیرا بعضی نویسندگان برجسته و مطرح پیروز به ارسال اثر نشدند.

به گفته امیدبخش، از حدود 224 اسم کتاب برای شرکت در دومین جایزه کتاب سال استان فارس ثبت نام شد.

وی تاریخ برگزاری مراسم اعلام برندگان دومین جایزه کتاب سال فارس را آبان ماه 1400 همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی اسم کرد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سرنوشت برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان به میزبانی استان فارس را منوط به تصمیمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

وی اضافه نمود: آنچه که باید برای برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان از سوی استان فارس فراهم می شد، انجام گرفت و زیرساخت ها و برنامه ریزی های این رویداد اجرا شده است اما هنوز از سوی مرکز خبری مبنی بر برگزاری نمایشگاه داده نشده درحالی که از سوی ما آمادگی ها به شدت و سخت فراهم شد.

در آیین اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس پژوهشی داشته و بر اساس ملاک های دبیرخانه برترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته باشند تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "224 اثر به دومین جایزه کتاب سال فارس ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "224 اثر به دومین جایزه کتاب سال فارس ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید