هوش مصنوعی

هوش مصنوعی وارد عرصه تبدیل متن به ویدئو می گردد، اما در گام اول خنده دار و ابتدایی با ویل اسمیت پراشتها!

یک سیستم هوش مصنوعی خلاقانه نو به نام ModelScope اکنون ویدیوهای کوتاهی را در پاسخ به درخواست های متنی منتشر می نماید. نتایج اولیه به طرز شگفت انگیزی عجیب و خنده دارند، اما در عین حال تعیین است که این ابزارها چقدر قدرتمند خواهند شد.

14 فروردین 1402

مروری بر محصولات موبایلی سامسونگ که در سال 2022 معرفی شدند

قدم گذاشتن در مرزهای تازه فناوری روزهای پایانی سال فرصت خوبی برای مرور اتفاقات و رخدادهایی است که طی 12 ماه گذشته سپری شده است. در دنیای فناوری نیز این رویدادهای مهم، معمولا به رونمایی از محصولات و راهکارهای تازه و نوآورانه اختصاص دارد. سال 2022 شرکت سامسونگ...

28 اسفند 1401

بهترین هدفون های سال 2022 به انتخاب خبرنگاران مگ

کمتر از یک هفته دیگر، سال 2023 میلادی رسما آغاز می شود؛ در طول این یک سالی که گذشت شرکت های بزرگ فعال در زمینه تولید گجت های هوشمند محصولات متعددی را راهی بازار کرده اند که در این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های 2022 می پردازیم.

13 دی 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

دنیای علم و فناوری به سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت است و دنیا روز به روز شکل و ساختار هوشمندانه تری به خود می گیرد. اکنون همه ما به حضور فناوری های نوین را در اطراف خود حس می کنیم، از گوشی های تلفن همراه گرفته تا کسب و کار های مجازی، همگی دنیای ما را دگرگون...

9 آبان 1401

حلقه بسکتبال هوشمند ساخته شد

یک حلقه بسکتبال هوشمند قادر است همزمان با ارتقای مهارت های کاربران کوچکتر شود یا بالاتر برود.

29 دی 1399

هوش مصنوعی سلامت خاک را ارزیابی می کند

محققان برای تجزیه و تحلیل سلامت خاک از هوش مصنوعی استفاده کرده اند که این امر به جلوگیری از ضرر در تولید محصولات کشاورزی کمک می کند.

6 مهر 1399

فناوری به نجات جان مرجان ها آمد

صخره های مرجانی بخش بسیار مهمی از اکوسیستم دریا محسوب می شوند که می توانند بر حیات آبزیان تأثیر زیادی بگذارند اما حالا این مرجان ها به دلیل دستکاری های بشر ، گرمایش جهانی و همچنین تغییرات زیست- محیطی اعماق دریاها در معرض خطر انقراض قرار دارند.

8 تیر 1399