باشگاه استقلال علیه میثاقی!

به گزارش وبلاگ حسامم، احمد مددی در گفتگو با سایت باشگاه استقلال، درباره ناتمام ماندن صحبت هایش در شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گفت: شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد که شیطنت و نیات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال کرد.

باشگاه استقلال علیه میثاقی!

مددی شرح داد: هیچ تردیدی در گرایش رنگی میثاقی و تعلق خاطرش به یک تیم خاص وجود ندارد و ایشان با سواستفاده از موقعیت خویش و تریبون رسمی صدا و سیما که امانتی دست ایشان است، به تخریب وجهه استقلال مشغول است.

وی تاکید کرد: از مدیریت محترم شبکه سوم سیما می خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه ای در پی به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و تولید حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع کنند و نهایتا سیاست برنامه خود را از به هر قیمتی دیده شدن به قیمتی دیده شدن تغییر دهد.

وی افزود: سوالی که از میثاقی می خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل محمدی را روی خط برنامه اش نیاورد تا حقایق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در انتها هم درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غیر منصفانه کنند. مطمئنا به زودی با تلاش های بی وقفه، علیرغم شیطنت ها و غرض ورزی های صورت گرفته، مسائل استقلال حل می شود و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

منبع: فرارو

به "باشگاه استقلال علیه میثاقی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال علیه میثاقی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید