رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرنگاران/سمنان معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور اطلاع داد.

رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

دکتر محسن فرهادی در حاشیه سفر به سمنان در جمع وبلاگ حسامم اظهار کرد: در مجموع در سطح کشور چه در فضای جامعه و چه در فضاهای کاری، کارگاهی، صنعتی و صنفی پروتکل های بهداشتی تا بیش از 70درصد رعایت شدند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی تاکید و توضیح داد: در حال حاضر بین 20 تا 25 درصد تا شرایط ایده آل فاصله داریم که انتظار می رود که این فاصله با توجه بیشتر عموم مردم به توصیه های بهداشتی پر گردد.

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنفی ، فراوریی و صنعتی با وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا اضافه کرد: خوشبختانه از اسفند 98 که شاهد شروع شیوع کووید19 در کشور بودیم تا کنون؛ کار فراوری در هیچ واحد فراوریی و صنعتی در سطح کشور به علت عدم رعایت پروتکل ها تعطیل نشده است.

وی توضیح داد: خوشبختانه با تمهیدات مختلفی که در این بیش از یک سال اندیشیده شده، شرایط به گونه ای مدیریت شده که نه به فرآیند فراوری و نه به سلامت کارگران آسیب جدی وارد نشده و در کارگاه های فراوریی در کنار تداوم فراوری، توأمان به سلامت نیروی کار هم توجه ویژه شده است.

دکتر فرهادی اضافه کرد: در این مدت سخت ترین پروتکل ها در واحدهای صنفی و صنعتی اتخاذ شد تا هم سلامت افراد حفظ گردد و هم فراوری و اشتغال در دوران کروناویروس آسیب زیادی نبیند.

به گزارش وبلاگ حسامم-دکتر ابرازه مشاور و نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر فریور دبیر ستاد کرونا دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای آنالیز چگونگی رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در واحدهای ارایه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی، پایانه مسافربری شهرستان،شرکت فراوری کننده خودروهای سنگین حمل و نقل عمومی عقاب افشان، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، بعضی مراکز منتخب غربالگری بیماری کرونا، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 و... بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید