شهدای سلامت در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند

به گزارش وبلاگ حسامم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: انقلاب با رشادت ها، شهادت ها، فداکاری ها و ازخودگذشتگی ها رشد کرده است و شهدای مدافع سلامت نیز در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند.

شهدای سلامت در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ حسامم از اصفهان، پیام نجفی در ویژه برنامه پاسداشت شهدای مدافع سلامت که به صورت مجازی برگزار می شد، اظهار کرد: وجود شهدای مدافع سلامت که با ازخودگذشتگی در راه سلامت هم وطنان خود قدم گذاشتند و از هیچ کوششی دریغ نکردند، نشان از به ثمررسیدن آرمان های انقلاب در راه یاری به هم نوعان دارد.

وی اضافه نمود: اگر به تاریخ 40 ساله انقلاب نگاه کنید، خواهید دید این انقلاب با رشادت ها، شهادت ها، فداکاری ها و ازخودگذشتگی ها رشد کرده است و شهدای مدافع سلامت نیز در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرایند بالای بهبودی بیماران کرونا در کشور اظهار داشت: از اسفند 98 تا به امروز همه مردم دست در دست هم دادند تا این بیماری ریشه کن شود و در خط مقدم این کار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بودند که به دور از خانواده خود و با روحیه بالا به جنگ این بیماری رفته و مخاطرات آن را به جان خریدند که در نوع خود برگ زرینی در تاریخ درمانی کشور خواهد بود.

نجفی بیان نمود: در دانشگاه و با آغاز شیوع ویروس کرونا سعی کردیم که ایده ها را جمع آوری و بهترین ایده ها را با یاری اتاق بازرگانی به مرحله تولید برسانیم و رونمایی از دستگاه های محفظه نوری و گازی، دستگاه های تصفیه هوا، تونل ضدعفونی و کلید لیزری آسانسور بخشی از این تولیدات است تا ضریب شیوع این ویروس را کاهش دهیم.

وی از عموم مردم خواست که از ترددهای غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند و با رعایت حداکثر قواعد بهداشتی بتوانند بار مراجعات به مراکز درمانی را کاهش دهند تا کادر درمان با آرامش و فراغ بال بیشتری خدمت رسان مردم باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان شرح داد: کشور ما در تاریخ از موانع و مسائل زیادی عبور کرده است؛ چراکه مردم به باورها و اعتقادات دینی ایمان دارند و در زمان سختی یاری رسان یکدیگر هستند و وجود شهدای سلامت خود گواه این مدعاست.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "شهدای سلامت در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهدای سلامت در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید