طرح انقلابی سامسونگ برای سال 2030 چیست؟

به گزارش وبلاگ حسامم، شرکت سامسونگ برای اینترنت 6G در سال 2030 برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت میخواهد هولوگرام هایی برمبنای اینترنت 6G را طراحی کند که تا سال 2030 در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.

طرح انقلابی سامسونگ برای سال 2030 چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در شرایطی که شرکت های مخابراتی در تلاشند تا اتصال 5G را در زندگی روزمره ما پیاده سازی نمایند، ظاهرا بعضی از آنها همزمان روی شبکه 6G آینده کار می نمایند. سامسونگ نیز یک تجربه چند بعدی برای اتصال همگانی به اینترنت را مورد آنالیز قرار داده است و سعی دارد پاسخی برای این سوال پیدا کند که زمینه های اصلی توسعه و موانع اینترنت 6G چیست.

بیشتر بدانید:

سرعت اینترنت 6G می تواند تا 1 ترابایت در ثانیه برسد / در 40 ثانیه 50 فیلم با کیفیت 4K دانلود کنید!

همکاری کره جنوبی با اپراتورهای اروپایی برای توسعه شبکه 6G

چینی ها به دنبال رکوردزنی اینترنتی / اینترنت 6G در راه است

طبق گفته سامسونگ ، اولین توسعه تجاری 6G می تواند در اوایل سال 2028 باشد ، در حالی که تجاری سازی گسترده می تواند در سال 2030 اتفاق بیفتد ، که این یعنی تا یک دهه آینده شاهد تغییراتی در اینترنت خواهیم بود. این شرکت کره ای گفت: هم انسان و هم ماشین از 6G استفاده خواهند کرد و XR تجربه غرق شدن در هولوگرام موبایل و ماکتهای دیجیتال را به ارمغان خواهد آورد. سونگیون چوی ، رئیس مرکز تحقیقات پیشرفته ارتباطات این شرکت نیز ، گفت تیم وی پیش از این R&D فن آوری های 6G را راه اندازی نموده و متعهد شده اند استانداردسازی 6G را با همکاری ذینفعان در زمینه های صنعت ، دانشگاه ها و دولت راهنمایی نمایند.

شرکت سامسونگ اعلام نموده که سرعت، کاهش تاخیر و پایداری مهمترین پیشرفت های انتقال از 5G به 6G خواهند بود . درواقع در شرایطی که 5G به گونه ای طراحی شده که به حداکثر سرعت 20 گیگابیت در ثانیه برسد. قرار است این نرخ در 6G به عدد 1000 گیگابیت در ثانیه برسد تا کاربر بتواند سرعت واقعی 1 گیگابیت در ثانیه را تجربه کند و البته سامسونگی ها وعده داده اند میزان تاخیر تجربه کاربران از اینترنت را به زیر 10 میلی ثانیه برسانند.

منبع: انتخاب

به "طرح انقلابی سامسونگ برای سال 2030 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح انقلابی سامسونگ برای سال 2030 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید