قیمت میلگرد امروز 22 دی 1400 ، میلگرد گران شد

به گزارش وبلاگ حسامم، در یک هفته اخیر قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار ایران فرایند کاهشی داشت. این در حالی است که در چهار روز اخیر هم قیمت میلگرد و آهن حدود 200 تومان مقرون به صرفه شده است.

قیمت میلگرد امروز 22 دی 1400 ، میلگرد گران شد

امروز 22 دی به دلیل نوسان قیمت دلار قیمت میلگرد 50 تومان بالا رفت. هر کیلو میلگرد سایز 22 با قیمت 14 هزار و 750 تومان فروخته شد.

قیمت هر قوطی 10*20 هم هر شاخه با قیمت 24 هزار و 200 تومان داد و ستد شد. هر کیلو ورق هشت هم بدون تغییر ماند و کیلویی 22 هزار تومان فروش رفته است.

بعلاوه قیمت سیم آرماتور با قیمت 18 هزار و 700 تومان داد و ستد شده است.

روز گذشته علی رغم نوسان افزایشی قیمت دلار اما قیمت میلگرد و تیرآهن تغییر چندانی نداشت اما امروز با ادامه افزایش قیمت دلار به نظر می رسد تاثیرش را در بازار آهن گذاشته است.

رکود در بازار آهن

هر چند به گفته فروشندگان آهن با رکود بازار آهن و توقف ساخت و ساز تقاضایی برای خرید آهن وجود ندارد و پیش بینی ها نیز بر ثبات قیمت ها حکایت دارد.

پیش تر حمیدرضا رستگار، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن گفته بود: بازار آهن به دلیل کاهش ساخت و ساز راکد است. همین عدم تقاضا باعث مقرون به صرفه شدن میلگرد و تیرآهن شده است. پیش بینی می گردد فرایند نزولی قیمت میلگرد و تیرآهن تا انتها سال ادامه داشته باشد.

بعلاوه محمدصادق چیت ساز، عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان آهن پیش بینی نموده بود: فرایند ریزشی قیمت تیر آهن و میلگرد ادامه دارد. پیش بینی می گردد قیمت این دو فلز تا فردا حدود 100 تا 200 تومان مقرون به صرفه گردد.

گویا امروز تنها دلیل افزایش قیمت میلگرد افزایش قیمت دلار گزارش شده است.

برای مطالعه بیشتر خبر دلیل افزایش قیمت آهن چیست را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت میلگرد امروز 22 دی 1400 ، میلگرد گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میلگرد امروز 22 دی 1400 ، میلگرد گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید