واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت

به گزارش وبلاگ حسامم، سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا البرز گفت: به دلیل سرعت بالای انتقال ویروس دلتا و برای پیشگیری از آن عملیات واکسیناسیون کرونا در استان شتاب گرفته است.

واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت

به گزارش وبلاگ حسامم البرز، دکتر مهرداد بابایی اضافه نمود: روزانه بین 15 تا 20 هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می شود.

وی گفت: مراکز بهداشتی درمانی استان با سرعت در انجام واکسیناسیون گروه های سنی اعلام شده هستند و انتظار می رود مردم در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان اضافه نمود: تا به امروز بیش از 600 هزار دز واکسن کرونا به گروه های سنی اعلام شده در استان تزریق شده است.

بابایی با اشاره به بالا بودن اندازه مراجعه بیماران کووید19 به مراکز درمانی استان، از مردم خواست به توصیه های بهداشتی برای مهار کرونا بیش از پیش توجه کنند.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه اندازه اشغال تخت های بیمارستانی استان از طریق بیماران کرونایی به بالای یک هزار و200 تخت رسیده است ، اضافه نمود: مدافعان سلامت با تمام توان خود در حال درمان بیماران هستند و اگرچه اندازه ابتلا به کووید 19 بیشتر از موج های قبلی است اما با تلاش مدافعان سلامت از اندازه مرگ و میرها کاسته شده هر چند که اکنون تعداد فوتی ها بالا است.

وی با اشاره به کمبود سرم تزریقی در کشور ،گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان، تاحدودی کاستی ها را در این بخش مرتفع کرده و به طور مستمر سرم تزریقی در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می دهد.

وی اضافه نمود: افرادی که واکسن دریافت کرده اند، کرونا را تمام شده فرض نکنند و باید همچنان تا ریشه کنی این ویروس دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: اکنون اندازه ماموریت های اورژانس البرز به بالای 750 ماموریت در شبانه روز رسیده که حدود سه برابر موج های قبلی است.

منبع: جام جم آنلاین

به "واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید