9 غذایی که بهتر است بصورت کاملا طبیعی مصرف شوند

به گزارش وبلاگ حسامم، استفاده از غذاهای طبیعی برای سلامتی خوب و حتی لازم است. لازم نیست برخی از غذاها یا سبزیجات را حتی بپزید ، آنها را بصورت خام و طبیعی مصرف کنید بهتر است. به این صورت مواد مغذی آنها از بین نمی فرایند و خاصیت خود را حفظ می نمایند. برای مثال ، سبزیجاتی باپوست های نازک مانند آواکادو ، هلو ، پرتقال و موز باید بصورت طبیعی مصرف شوند تا خاصیت داشته باشند.

9 غذایی که بهتر است بصورت کاملا طبیعی مصرف شوند

9 غذایی که بهتر است بصورت کاملا طبیعی مصرف شوند

استفاده از غذاهای طبیعی برای سلامتی خوب و حتی لازم است. لازم نیست بعضی از غذاها یا سبزیجات را حتی بپزید ، آنها را بصورت خام و طبیعی مصرف کنید بهتر است. به این صورت مواد مغذی آنها از بین نمی فرایند و خاصیت خود را حفظ می نمایند. برای مثال ، سبزیجاتی باپوست های نازک مانند آواکادو ، هلو ، پرتقال و موز باید بصورت طبیعی مصرف شوند تا خاصیت داشته باشند.

1- کرفس. کرفس مانند یک دستگاه مکش عمل می نماید و تمام مواد مغذی که در اتمسفر و زمین باشد را به خود جذب می نماید. پس هر زمانی احتیاج به ماده خوراکی داشتید که بیشتر مواد مغذی و مفید را دارا باشد سراغ کرفس بروید.

2- توت فرنگی

توت فرنگی های غیر طبیعی خواس طبیعی ها را ندارند. بخاطر اینکه توت فرنگی در فصل خاصی به عمل می آید ، و بعضی اوقات از کشورها و فواصل دور به کشور وارد می شوند. ضمناً بعضی از این مواد به صورت یخچالی هم وجود دارند که برای ماندگاری آنها به آنها موادی اضافه می گردد که نه تنها مفید نیستند بلکه احتمال مبتلا شدن به سرطان را افزایش می دهند.

3- هلو.تحقیقات بسیاری از متخصصین تغذیه ناشن داده که هلو ها خاصیت اسفنجی دارند و پوست بسیار نازکی هم دارند که باعث می گردد مواد مغذی اتمسفر و زمین را به خوبی به خود جذب نمایند. اما هلوهای غیر طبیعی دارای مقادیر زیادی از مواد حشه کش ها و مواد دفع نماینده آفت های گیاهان را به خود می گیرند که می تواند برای بدن انسان بسیار مضر باشد.

4- فلفل دلمه ای: فلفل دلمه ای هم پوست بسیار نازکی دارد. و درست است که به خوبی هلو مواد را جذب نمی نماید ، اما مواد لازم را از اتمسفر و هوا جذب نموده و در خود نگه میدارد. نوع غیر طبیعی این سبزی هم برای بدن مضر می باشد.

5- گلابی. بسیاری از میوه ها خاصیت خود را در طی گدشت سالها از دست می دهند و بعضی آن خواص را رشد میدهند. اما گلابی های غیر طبیعی در میان آن میوه هایی است که مواد شیمیایی زیادی از زمین دریافت می نماید. تحقیقی نشان داده یک نوع گلابی غیر طبیعی تمام مواد سمی موجود در آفتکش ها را در خود جذب و نگهداری می نماید.

6- سبزیجات برگ دار: این نوع از سبزیجات به زمین بسیار نزدیک هستند و همیشه در خطر این هستند که آلودگی و مواد سمی آفتکش ها را به خود جذب نمایند. سبزیجات بدون آفت کش هم به خوبی رشد می نمایند اما بسیاری از کشاورزان مزارع سبزی خود را هم سمپاشی می نمایند که این کار اصلا لزومی ندارد. این مواد شیمیایی در سبزیجات می ماند برای استفاده از سبزیجات باید آنها را در مواد شست و شو دهنده خاص سسبزیجات خیسانده و به خوبی آن ها را بشویید.

7- شلیل: شلیل از بسیاری جهات مانند هلو است غ هم از نظر ظرافت پوست و پالپ های داخل آن خاصیت جذب نمایندگی فراوانی دارد. پس استفاده از آفت کش ها و سمپاشی تنها باعث آلوده شدن آن و جذب انواع سم می گردد و آن سموم را مستقیما به داخل بدن شما راهنمایی می نماید.

8- سیب : صنعت سیب صنعت بزرگی است ، و در بسیاری از منطقه ها به وسیله کارخانه های بزرگ نظارت و فراوری و بسته بندی می شوند.سیب طبیعی نشسته خیلی بهتر از نوع غیر طبیعی آن است ؛ بخاطر انواع و اقصام سمپاشی ها و آفتکشی که در کارخانه انجام می گردد.

9- سیب زمینی: سیب زمینی ها دارای مواد مغذی فراوانی هستند چرا که در داخل زمین رشد می نمایند ، سیب زمینی غیر طبیعی سخت رشد میکند و از این جهت گران تمام می گردد ، و کارخانه ها برای تمیز کردن آنها هزینه زیادی صرف می نمایند.

منبع:گروه سلامت پرشین وی

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت :hasantaleb

منبع: راسخون

به "9 غذایی که بهتر است بصورت کاملا طبیعی مصرف شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 غذایی که بهتر است بصورت کاملا طبیعی مصرف شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید