بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

13 ایستگاه تازه مترو سال آینده افتتاح می گردد ، شروع ساخت و ساز در بافت فرسوده

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت:کمیسیون ماده 5 توانست، گره بافت فرسوده را باز کند و بزودی حرکت ساخت و ساز در بافت فرسوده شروع می گردد که باعث بالا رفتن امنیت شهر و خانه دار شدن طبقه ضعیف و میانه می گردد.

17 اسفند 1401

توانایی حیرت انگیز انسان اولیه ، آنچه نیم میلیون سال پیش کشف کردند!

زومیت نوشت: این امکان وجود دارد که انسان های باستانی در زمانی نزدیک به نیم میلیون سال پیش، نحوه عبور از دریاها و گذار به سوی سرزمین های نو را کشف نموده باشند.

9 دی 1401

میراث جهانی یونسکو که در مثلث طلایی هند می بینید!

میراث جهانی یونسکو هند را میشناسید؟ اگر در پی بازدید از جاذبه های منحصربه فرد هند هستید، از میراث جهانی یونسکو هند غافل نشوید. افرادی که تا به حال به هند سفر نداشته اند یا برنامه سفرشان بسیار فشرده است، باید حتما از جیپور، آگرا و دهلی بازدید نمایند تا...

8 آذر 1401

اهدای جایزه معماری بنیاد آقاخان به موزه هنر های معاصر و مرکز فرهنگی آرگو

جایزه معماری آقاخان، با اهداف بشردوستانه و با نگاه بر بهبود کیفیت معماری، هر سه سال یکبار برگزار می شود. این دوره با حضور 463 پروژه از کشور های مختلف دنیا برگزار گشت که 20 پروژه از این میان، به فهرست کوتاه این جایزه راه یافتند.

12 آبان 1401

رونالدو گران ترین خانه پرتغال را خرید

کریستیانو رونالدو مسائل خود با اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد را تا حدودی حل کرد و به تمرینات تیم برگشت. اما همه چیز حکایت از آن دارد که در جابجایی زمستانی یعنی ژانویه 2023 او شیاطین سرخ را ترک خواهد نمود.

5 آبان 1401

Kozmo له شده زیر بار هزینه های لجستیک

پشت پرده برندهای بزرگ جهانی ناگفتنی های زیادی وجود دارد که آگاهی از آنها می تواند مایه امید باشد. از این جهت مایه امید باشد که یک برند بزرگ یا یک کمپانی نام آور، به خودی خود و قارچ گونه از زمین نروئیده است و ای بسا که مسیری سخت را پشت سر گذاشته باشد. کمپانی...

24 شهریور 1401

کدام تغییرات در ساختمان احتیاج به اجازه شهرداری دارند؟

منازل مسکونی در طی مدت چندین سال استحکام اولیه خود را از دست می دهند و در بعضی از قسمت ها احتیاج به تغییرات و بازسازی پیدا می نمایند . خانه ای که استحکام خود را از دست داده باشد می تواند مسائل زیادی برای ساکنینش ایجاد کند . ساختار یک منزل مسکونی به گونه...

10 مرداد 1401

خطر تخریب و ویرانی بناهای تاریخی گیلان را تهدید می نماید

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، خطر تخریب و ویرانی بناهای تاریخی گیلان را تهدید می نماید.

29 تیر 1401

7 قطعه موسیقی برتر فیلم های 2021 تا به امروز را بشنوید

در این مطلب ما برترین موسیقی های فیلم سال 2021 تا به امروز را انتخاب و از بین آن ها یکی از برترین های هر فیلم، از کروئلا (Cruella) تا زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) را برای شنیدن آماده کردیم.

20 تیر 1401

فعالیت بیش از 10 هزار سرویس مدارس در مرکز

تهران(پانا) - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از روز یکشنبه 14 فروردین ماه اظهار داشت بیش از 10 هزار سرویس برای جابجایی دانش آموزان آماده خدمت رسانی است.

6 خرداد 1401

بودجه شرکت های شهر سالم و سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد

اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، بودجه 640 میلیارد تومانی شرکت شهر سالم و 230 میلیارد تومانی سازمان نوسازی شهر تهران را بررسی کردند.

2 اردیبهشت 1401

اسکان زلزله زدگان اندیکا تا سرانجام سال جاری

تهران (پانا) - معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه سفر سرزده رییس جمهور به منطقه ها زلزله اندیکا موجب سرعت بخشی به خدمات رسانی به این منطقه ها شد گفت مردم زلزله زده اندیکا با تکمیل ساخت خانه های در دست احداث، سرانجام سال جاری در خانه های نو ساکن می شوند.

17 بهمن 1400

بهره برداری از امکانات پست لجستیک در توسعه تجارت الکترونیک

آیین بهره برداری از اولین پارک فراوری محتوای دیجیتال کشور در ساختمان مرکزی اداره کل پست استان خراسان رضوی با حضور وزیر ارتباطات برگزار گردید.

4 شهریور 1400

بافت های فرهنگی تاریخی در شرایط خوبی به سر نمی برند

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، بافت های فرهنگی تاریخی در شرایط خوبی به سر نمی برند.

17 مرداد 1400

کاخ شهرستانک یا کاخ ناصرالدین شاهی در جاده چالوس، تصاویر

کاخ شهرستانک در دو بخش بیرونی و اندرونی ساخته شده است. حیات بیرونی به شکل مستطیلی با دو کنج پخ در چهار تراز طراحی شده و ورودی به شکل نیم دایره در تراز اول قرار گرفته است.

19 فروردین 1400

مدیرفنی آبی پوشان: می خواستم لباس استقلال را آتش بزنم

مدیرفنی تیم کشتی استقلال با گلایه از مدیرعامل استقلال و رضا یزدانی تاکید نمود که پول دریافتی اش از این باشگاه را ابتدای سال آینده پس خواهد داد.

21 اسفند 1399

رفع بوی فاضلاب در سینک زیر ظرفشویی، حمام و توالت با بهترین راه حل ها

در صورت مواجهه با بوی بد که حتی با نظافت منظم منزل هم از بین نمی رود! اولین کاری که هر کدام از ما انجام می دهیم، کشف چگونگی رفع بوی فاضلاب است. از سینک ظرفشویی آشپزخانه گرفته تا حمام و دستشویی، بوی فاضلاب ممکن است در هر قسمت از خانه رسوخ کند. اما این بو دقیقاً...

9 دی 1399

قصر شیروان شاه؛از آثار باستانی و میراث فرهنگی باکو، عکس

قصر شیروان شاه یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی معروف باکو است که در شهر قدیم و یا همان ایچری شهر واقع شده و امروزه به یکی از نماد های شناخته شده باکو تبدیل شده است. این قصر در قرن پانزدهم توسط شیروان شاه پادشاه آن زمان ساخته و یکی از بنا های خوبی است که...

1 دی 1399

با مصرف مکمل نانویی از مزایای دارویی زردچوبه بهره مند شوید

شرکت فناوری نانو دارو البرز مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه به بازار عرضه کرد، این مکمل با استفاده از فرمولاسیون نانویی، اثربخشی مواد موثر دارویی موجود در زردچوبه را افزایش داده است.

6 آذر 1399

رابطه ایران و آمریکا یک روز پس از انتخاب جو بایدن!

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست،حزب دموکرات پیش نویس سند سیاست گذاری خود برای سال 2020 را تدوین نموده است. این سند 80 صفحه ای توسط هیئتی 15 نفره از سران حزب دموکرات از جمله جو بایدن، نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تدوین شده است.

31 شهریور 1399
تعداد: (24)